Dependència de la literalitat d’una font de referència: Anàlisi d’un text de primer curs d’universitat
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2014ISSN
2013-6196
Resumen
Aquest article se centra en la dependència de la literalitat d’una font de
referència com a recurs que fan servir molts estudiants a l’hora d’escriure, de
manera que els seus textos, més que escriptura, són pseudoescriptura. Per
exemplificar-ho, s’analitza un text d’un estudiant de primer curs d’universitat, a
partir del qual s’observa com s’elabora un escrit dependent de la literalitat d’una
font i es posa en qüestió la idoneïtat de la instrucció donada a l’hora de fer la
tasca, perquè és massa general i no dóna pautes concretes amb què l’alumne es
pugui plantejar i pugui resoldre una situació retòrica.
Tipo de documento
Artículo
Lengua
Catalán
Palabras clave
Escriptura
Estudiants universitaris
Páginas
16 p.
Publicado por
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials
Citación
Coromina-Subirats, J. (2014). Dependència de la literalitat d’una font de referència: Anàlisi d’un text de primer curs d’universitat. Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, 7(2), 54-69.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Articles [1395]
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/