L’assetjament escolar en l’etapa de secundària: anàlisi en un centre del Ripollès
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2017-06Resum
L’assetjament escolar és un fenomen al qual haurem de fer front com a docents i que darrerament, malauradament, sembla estar més present a les aules.
L’objectiu d’aquest estudi és poder establir l’índex d’assetjament concret que hi ha en el centre participant a l’estudi, així com conèixer les actuacions en prevenció, detecció i intervenció que fan referència a aquest fenomen. La mostra que participarà en l’estudi és de 147 alumnes de l’etapa d’educació secundària obligatòria d’un centre del Ripollès així com d’un professor d’Educació Física del mateix centre.
Es conclou que l’índex d’assetjament és del 27.2%, que la prevenció i detecció d’aquestes situacions és insuficient, que l’alumnat no n’és prou conscient de la problemàtica i que una solució podria recaure en la mediació entre els mateixos alumnes.
Tipus de document
Treball fi de màster
Versió del document
Tutor/a: Montse Martín
Llengua
Català
Paraules clau
Assetjament escolar
Violència -- Prevenció
Pàgines
73 p.
Nota
Curs 2016-2017
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats