L’assetjament escolar en l’etapa de secundària: anàlisi en un centre del Ripollès
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2017-06Resumen
L’assetjament escolar és un fenomen al qual haurem de fer front com a docents i que darrerament, malauradament, sembla estar més present a les aules.
L’objectiu d’aquest estudi és poder establir l’índex d’assetjament concret que hi ha en el centre participant a l’estudi, així com conèixer les actuacions en prevenció, detecció i intervenció que fan referència a aquest fenomen. La mostra que participarà en l’estudi és de 147 alumnes de l’etapa d’educació secundària obligatòria d’un centre del Ripollès així com d’un professor d’Educació Física del mateix centre.
Es conclou que l’índex d’assetjament és del 27.2%, que la prevenció i detecció d’aquestes situacions és insuficient, que l’alumnat no n’és prou conscient de la problemàtica i que una solució podria recaure en la mediació entre els mateixos alumnes.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Versión del documento
Tutor/a: Montse Martín
Lengua
Catalán
Palabras clave
Assetjament escolar
Violència -- Prevenció
Páginas
73 p.
Nota
Curs 2016-2017
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats