Quins canvis incorpora una mestra després d’haver realitzat un procés de formació en relació a l’aprenentatge de la mesura a l’etapa d’Educació Infantil
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2017-03Resum
Aquest treball té tres objectius. Per una banda, identificar els coneixements d’una mestra sobre què cal ensenyar a Educació Infantil; en segon terme, identificar el model metodològic que fa servir la mestra a l'hora d'ensenyar la mesura abans del procés de formació; i en tercer terme, analitzar els canvis més significatius que hi hagi hagut al final del procés de formació sobre què cal ensenyar (continguts) i com s'ha d'ensenyar (metodologia). Per fer possible aquests objectius s’ha realitzat una formació i se li han ensenyat els coneixements i els continguts del que cal aprendre sobre la mesura i els recursos i les eines necessàries per poder ensenyar-los. A partir de l’anàlisi de les dades obtingudes dels comentaris i observacions que realitza la mestra, s’ha vist que la mestra ha anat evolucionant al llarg de tot el procés de formació i ha canviat el seu pensament en relació a l’aprenentatge de la mesura.
Tipus de document
Treball fi de màster
Versió del document
Tutor/a: Isabel Sellas Ayats
Llengua
Català
Paraules clau
Mestres d'educació infantil
Mestres -- Formació
Matemàtica
Pàgines
76 p.
Nota
Curs 2016-2017
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats