Quins canvis incorpora una mestra després d’haver realitzat un procés de formació en relació a l’aprenentatge de la mesura a l’etapa d’Educació Infantil
Author
Other authors
Publication date
2017-03Abstract
Aquest treball té tres objectius. Per una banda, identificar els coneixements d’una mestra sobre què cal ensenyar a Educació Infantil; en segon terme, identificar el model metodològic que fa servir la mestra a l'hora d'ensenyar la mesura abans del procés de formació; i en tercer terme, analitzar els canvis més significatius que hi hagi hagut al final del procés de formació sobre què cal ensenyar (continguts) i com s'ha d'ensenyar (metodologia). Per fer possible aquests objectius s’ha realitzat una formació i se li han ensenyat els coneixements i els continguts del que cal aprendre sobre la mesura i els recursos i les eines necessàries per poder ensenyar-los. A partir de l’anàlisi de les dades obtingudes dels comentaris i observacions que realitza la mestra, s’ha vist que la mestra ha anat evolucionant al llarg de tot el procés de formació i ha canviat el seu pensament en relació a l’aprenentatge de la mesura.
Document Type
Master's final project
Document version
Tutor/a: Isabel Sellas Ayats
Language
Catalan
Keywords
Mestres d'educació infantil
Mestres -- Formació
Matemàtica
Pages
76 p.
Note
Curs 2016-2017
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats