Relació entre l'estrès i l'autoconcepte acadèmic en alumnes d'Educació Primària
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2018-05-14Resum
L’estrès és avui en dia, un problema creixent. Tot i així, l’estrès que apareix en l’àmbit escolar no ha generat gaires investigacions sobre les seves característiques i les variables que el modulen. La present investigació té per objectiu investigar la relació entre l’estrès acadèmic i l’autoconcepte acadèmic, així com també les relacions entre els diferents tipus d’estrès i d’autoconcepte. Es van avaluar en 43 estudiants de 6è de Primària, els seus nivells d’estrès a través de l’Inventario de Estrés Cotidiano Infantil (IECI) i els nivells d’autoconcepte amb el test Autoconcepto Forma 5 (AF5). En la present investigació s’exposen els diferents nivells d’estrès i d’autoconcepte, així com les correlacions entre les diferents variables. Els resultats obtinguts no indiquen relacions estadísticament significatives entre ambdues variables acadèmiques, però sí una relació significativa entre el nivell d’estrès general i l’autoconcepte acadèmic.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Estrès
Autoconcepte
Escolars
Pàgines
59 p.
Nota
Curs 2017-2018
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Grau en Psicologia [196]
Drets
Tots els drets reservats