Relació entre l'estrès i l'autoconcepte acadèmic en alumnes d'Educació Primària
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2018-05-14Resumen
L’estrès és avui en dia, un problema creixent. Tot i així, l’estrès que apareix en l’àmbit escolar no ha generat gaires investigacions sobre les seves característiques i les variables que el modulen. La present investigació té per objectiu investigar la relació entre l’estrès acadèmic i l’autoconcepte acadèmic, així com també les relacions entre els diferents tipus d’estrès i d’autoconcepte. Es van avaluar en 43 estudiants de 6è de Primària, els seus nivells d’estrès a través de l’Inventario de Estrés Cotidiano Infantil (IECI) i els nivells d’autoconcepte amb el test Autoconcepto Forma 5 (AF5). En la present investigació s’exposen els diferents nivells d’estrès i d’autoconcepte, així com les correlacions entre les diferents variables. Els resultats obtinguts no indiquen relacions estadísticament significatives entre ambdues variables acadèmiques, però sí una relació significativa entre el nivell d’estrès general i l’autoconcepte acadèmic.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Estrès
Autoconcepte
Escolars
Páginas
59 p.
Nota
Curs 2017-2018
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Grau en Psicologia [196]
Derechos
Tots els drets reservats