La importància de la rutina del "Bon dia" en el desenvolupament del llenguatge oral a la segona etapa d'Educació Infantil
Author
Other authors
Publication date
2018-05Abstract
El present Treball Final de Grau té com a propòsit esbrinar com pot contribuir
qualitativament la rutina del “bon dia” en el desenvolupament del llenguatge oral dels
infants de 3-6 anys. Per poder respondre aquesta recerca s’ha estructurat el treball en
dues parts: la part teòrica i la part pràctica. El recull de les dades s’ha realitzat a partir
de dos instruments qualitatius: les observacions a diferents escoles i les entrevistes als educadors dels infants observats. Finalment, s’ha dissenyat una pauta per tal de
repensar i contribuir a millorar la rutina del “bon dia” en l’àmbit del llenguatge oral.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Llenguatge i llengües -- Adquisició
Comunicació humana en els infants
Infants -- Llenguatge
Pages
85 p.
Note
Curs 2017-2018
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats