La importància de la rutina del "Bon dia" en el desenvolupament del llenguatge oral a la segona etapa d'Educació Infantil
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2018-05Resumen
El present Treball Final de Grau té com a propòsit esbrinar com pot contribuir
qualitativament la rutina del “bon dia” en el desenvolupament del llenguatge oral dels
infants de 3-6 anys. Per poder respondre aquesta recerca s’ha estructurat el treball en
dues parts: la part teòrica i la part pràctica. El recull de les dades s’ha realitzat a partir
de dos instruments qualitatius: les observacions a diferents escoles i les entrevistes als educadors dels infants observats. Finalment, s’ha dissenyat una pauta per tal de
repensar i contribuir a millorar la rutina del “bon dia” en l’àmbit del llenguatge oral.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Llenguatge i llengües -- Adquisició
Comunicació humana en els infants
Infants -- Llenguatge
Páginas
85 p.
Nota
Curs 2017-2018
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats