Visualitzant Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l'Educació Infantil i Primària per data de publicació
Ara mostrant els elements 1-20 de 34
-
Reflexionem sobre com treballar la resolució de problemes matemàtics de manera competencial : una experiència a 2n de primària
(2019)En aquest article s’explica el començament d’un procés de reflexió, iniciat aquest curs 18-19, per a dur a terme un pla de millora educativa en l’àmbit matemàtic i concretament en la dimensió de resolució ... -
La millora de l’avaluació competencial (autoavaluació i coavaluació) en els projectes de coneixement del medi a dos cursos de Primària (1r i 4t)
(2019)La finalitat d’aquest article és donar a conèixer la implementació d’un projecte de millora, a l’Escola Bellpuig de St. Julià de Vilatorta, mitjançant una sèrie de fases enteses com a etapes compreses ... -
Millora de la resolució de problemes matemàtics a nivell de centre
(2019)L’article que es presenta és el TFM del Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l'Educació Infantil i Primària . Amb l’objectiu de portar a terme un procés de millora educativa a l’escola ... -
La competència científica a primària a partir de l’aprenentatge basat en projectes
(2019)Aquest article explica el procés de construcció conjunta centrat en la millora de les pràctiques educatives que s’ha seguit en un centre educatiu de primària per millorar la competència científica a ... -
L’avaluació formativa en l’ensenyament-aprenentatge de l’escriptura a l’educació primària
(2019)L’article parteix de la necessitat de dissenyar i implementar instruments d’avaluació formativa en les composicions escrites dels alumnes d’un centre de primària. L’escola dona moltes oportunitats ... -
Acompanyant l'alumnat de primària pel laberint d'Internet: avaluació reguladora de la competència informacional
(2019)La competència digital és imprescindible en la societat del segle XXI i per tant s'ha d'integrar en el marc de l'activitat habitual d'aula. Un element fonamental d'aquesta integració és l'avaluació. ... -
Aplicació i organització dels racons a primària: una nova proposta metodològica a l’aula
(2019)En aquest article s’intenta recollir l’evolució seguida per tal d’aplicar a primària una metodologia de treball per racons d’aprenentatge a la ZER Baix Berguedà i més concretament a l’Escola d’Olvan. Es ... -
Eines i instruments per a una avaluació competencial a l’escola
(2019)Aquest article és producte d’un pla de millora que hem iniciat a l’escola relacionat amb l’avaluació competencial al centre. La demanda de la millora sorgeix de les necessitats formatives i d’actualització ... -
Organització d’apadrinaments comunicatius en anglès entre Ed. Infantil i Cicle Mitjà per fomentar la comunicació oral entre iguals
(2019)Porto 15 anys buscant maneres de millorar les meves pràctiques a l’aula, tenint llargs debats amb els companys/es especialistes del centre, fent proves i més proves, dissenyant materials i activitats ... -
Pla d'innovació i millora del projecte interdisciplinari "apadrinem el nostre patrimoni: els safareigs de can Martra"
(2019)Aquest article s’enmarca dins del Màster interUniversitari de Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària, Màster promogut pel Departament d’Educació amb l’objectiu de formar professionals ... -
Millora de l’ensenyament i aprenentatge del càlcul amb materials manipulatius. Disseny d’un Espai d’Aprenentatge a l’Escola Garcia Fossas (Igualada)
(2019)Aquest article desenvolupa el procés de disseny i aplicació d’un projecte de millora a l’Escola Garcia Fossas (Igualada). El projecte està centrat en la millora de l’ensenyament i aprenentatge del ... -
Matemàtiques i art: un aprenentatge creatiu
(2019)Aquest article descriu la seqüència i posada en pràctica del disseny d’un Pla de millora a Les Escoles de Gurb. Després d’analitzar les necessitats del centre i de recollir evidències que fonamentin la ... -
Introducció de la metodologia AICLE per millorar la competència en llengua anglesa dels alumnes de primària
(2019)Aquest article explica el procés de construcció conjunta centrat en la millora de la competència en llengua anglesa a partir de la implementació de la metodologia AICLE. La millora es troba en fase ... -
Docència Compartida: una eina pel canvi
(2019)En aquest article es reflexiona sobre com implementar una metodologia de treball competencial en la dimensió de resolució de problemes de l’àmbit matemàtic, utilitzant el model del Disseny Universal ... -
Disseny d’un racó de geometria a Cicle Inicial per millorar l’ensenyamentaprenentatge competencial
(2019)partir de la reflexió crítica i l’observació, les mestres hem vist la necessitat de millorar l’ensenyament- aprenentatge i avaluació de la geometria a l’aula de segon de Primària de l’escola Mossèn ... -
Compartim aula: una experiència enriquidora de codocència
(2019)La codocència és una estratègia de treball que s’emmarca dins les cultures i pràctiques col·laboratives i és un bon recurs organitzatiu i metodològic per atendre les diverses necessitats de tots els ... -
Escola i municipi: les sortides escolars i la identitat dels infants
(2019)Aquest article neix de la idea d’aprofitar les sortides escolars com a mitjà per a la construcció de la identitat dels infants, sobretot la d’aquells que viuen a Catalunya però les seves famílies, i ... -
Les tutories individualitzades a cicle mitjà per millorar la convivència
(2019)En el present article volem explicar i analitzar un procés de millora i innovació educativa a l’etapa de primària, concretament al cicle mitjà. L’objectiu principal és millorar la convivència al centre ... -
Les biblioteques d’aula una eina pedagògica a l’educació infantil
(2019)Partint del significat de la lectura a l’educació infantil i el sentit d’una biblioteca dins les aules d’aquests nivells l’article ens mostra el disseny d’una intervenció pedagògica en un centre educatiu ... -
Com documentar la vida a l'aula a l'educació infantil. Comunicar i reflexionar. Un projecte comú.
(2019)Les experiències que viuen els infants dia a dia a les aules d’educació infantil són sovint efímeres i invisibles si no hi ha algú que les reculli i les faci evidents. Cal que les famílies, els propis ...
