Eines i instruments per a una avaluació competencial a l’escola
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2019Resum
Aquest article és producte d’un pla de millora que hem iniciat a l’escola relacionat amb l’avaluació competencial al centre. La demanda de la millora sorgeix de les necessitats formatives i d’actualització dels docents de l’escola i es fonamenta en el model d’assessorament per la millora de les pràctiques educatives de Lago i Onrubia (2011). El principal punt de partida del pla ha estat l’anàlisi de la pràctica educativa al centre, la definició d’allò que volem aconseguir, la concreció de propostes de millora i, sobretot, la col·laboració de tots els docents en el desenvolupament i implementació d’aquestes.
Després d’analitzar les pràctiques pròpies, de contrastar-les amb altres pràctiques i de fonamentar-les amb recerca especialitzada, hem acotat i prioritzat les millores que podem realitzar en tres grans blocs: l’avaluació compartida i reguladora de l’aprenentatge (autoavaluació), eines i instruments per millorar el procés d’avaluació i la seva documentació i la comunicació dels resultats de l’avaluació.
Tipus de document
Treball fi de màster
Llengua
Català
Paraules clau
Professors -- Avaluació
Educació primària
Pàgines
17 p.
Nota
Curs 2018-2019
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/