Eines i instruments per a una avaluació competencial a l’escola
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2019Resumen
Aquest article és producte d’un pla de millora que hem iniciat a l’escola relacionat amb l’avaluació competencial al centre. La demanda de la millora sorgeix de les necessitats formatives i d’actualització dels docents de l’escola i es fonamenta en el model d’assessorament per la millora de les pràctiques educatives de Lago i Onrubia (2011). El principal punt de partida del pla ha estat l’anàlisi de la pràctica educativa al centre, la definició d’allò que volem aconseguir, la concreció de propostes de millora i, sobretot, la col·laboració de tots els docents en el desenvolupament i implementació d’aquestes.
Després d’analitzar les pràctiques pròpies, de contrastar-les amb altres pràctiques i de fonamentar-les amb recerca especialitzada, hem acotat i prioritzat les millores que podem realitzar en tres grans blocs: l’avaluació compartida i reguladora de l’aprenentatge (autoavaluació), eines i instruments per millorar el procés d’avaluació i la seva documentació i la comunicació dels resultats de l’avaluació.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Lengua
Catalán
Palabras clave
Professors -- Avaluació
Educació primària
Páginas
17 p.
Nota
Curs 2018-2019
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/