Estratègies de treball cooperatiu en la resolució de problemes
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2019Resum
En aquest article es posa de manifest que l’aprenentatge cooperatiu esdevé una estratègia de
treball a l’hora de realitzar l’aprenentatge de diverses competències de l’àrea matemàtica, entre elles la
resolució de problemes, així com a mesura universal per atendre alumnes diferents en una mateixa aula.
Previ a la implementació d’una millora educativa a l’Escola Flama, una escola pública de primària de la
comarca del Bages, s’analitza com es desenvolupa actualment l’aprenentatge cooperatiu al centre; la
metodologia de treball en la dimensió de la resolució de problemes, i els resultats que obté l’escola en les
proves internes i externes. Per implementar la millora es parteix d’un marc teòric,de la fonamentació del
contingut de millora que es vol implementar al centre i del recull de pràctiques realitzades al centre.
Aquesta reflexió demostra que el treball cooperatiu influirà en el treball que es porta a terme al centre i en
la metodologia utilitzada.
Tipus de document
Treball fi de màster
Llengua
Català
Paraules clau
Aprenentatge -- Treball en equip
Solució de problemes
Matemàtica -- Aprenentatge
Pàgines
20 p.
Nota
Curs 2018-2019
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats