Estratègies de treball cooperatiu en la resolució de problemes
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2019Resumen
En aquest article es posa de manifest que l’aprenentatge cooperatiu esdevé una estratègia de
treball a l’hora de realitzar l’aprenentatge de diverses competències de l’àrea matemàtica, entre elles la
resolució de problemes, així com a mesura universal per atendre alumnes diferents en una mateixa aula.
Previ a la implementació d’una millora educativa a l’Escola Flama, una escola pública de primària de la
comarca del Bages, s’analitza com es desenvolupa actualment l’aprenentatge cooperatiu al centre; la
metodologia de treball en la dimensió de la resolució de problemes, i els resultats que obté l’escola en les
proves internes i externes. Per implementar la millora es parteix d’un marc teòric,de la fonamentació del
contingut de millora que es vol implementar al centre i del recull de pràctiques realitzades al centre.
Aquesta reflexió demostra que el treball cooperatiu influirà en el treball que es porta a terme al centre i en
la metodologia utilitzada.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Lengua
Catalán
Palabras clave
Aprenentatge -- Treball en equip
Solució de problemes
Matemàtica -- Aprenentatge
Páginas
20 p.
Nota
Curs 2018-2019
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats