Introducció de jocs matemàtics a cicle superior mitjançant la co-docència
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2019Resumen
Aquest article és l’explicació del procés seguit a l’escola Les Escoles de Gurb per al disseny i
implementació del pla de millora emmarcat en el treball de pràctiques realitzat dins el màster:
Millora de l’Ensenyament d’Educació Infantil i Primària. El pla de millora consisteix en la introducció
de jocs a l’hora de matemàtiques mitjançant la co-docència de dos mestres dins l’aula a cicle
superior, amb la finalitat de millorar les competències matemàtiques dels alumnes d’una manera
més motivadora, vivencial i significativa.
Per realitzar el pla de millora ens hem basat en les V fases de Lago & Onrubia (2011). Aquest
procediment ens ha donat l’oportunitat de reflexionar i revisar la nostra pràctica com a mestres i ens
ha proporcionat eines i instruments que ens han ajudat a prendre decisions. La interacció, la
discussió i el contrast d’opinions amb els companys ha sigut molt enriquidora i elements
indispensables per fer-nos avançar cap a una millora en la nostra metodologia de treball.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Lengua
Catalán
Palabras clave
Matemàtica -- Ensenyament
Coeducació
Páginas
21 p.
Nota
Curs 2018-2019
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats