Comunicació: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2020ISBN
9788409179442
Resum
Maria Forga Martel (Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya) ofereix una
detallada proposta per a la inclusió de la perspectiva de gènere en els estudis de
comunicació, una disciplina que tradicionalment agrupa a tres subdisciplines: el
periodisme, la comunicació audiovisual i la publicitat i les relacions públiques. Les
tres, si bé tenen molts punts coincidents, també tenen objectius ben diferents i Forga
Martel realitza un exercici de posada en comú dels reptes de les tres subdisciplines
sense deixar de presentar propostes específiques per a cadascuna d’elles.
Tipus de document
Informe
Llengua
Català
Paraules clau
Comunicació
Igualtat entre els sexes
Universitats -- Personal
Pàgines
50 p.
Publicat per
Xarxa Vives d'Universitats
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ca