Comunicació: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2020ISBN
9788409179442
Resumen
Maria Forga Martel (Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya) ofereix una
detallada proposta per a la inclusió de la perspectiva de gènere en els estudis de
comunicació, una disciplina que tradicionalment agrupa a tres subdisciplines: el
periodisme, la comunicació audiovisual i la publicitat i les relacions públiques. Les
tres, si bé tenen molts punts coincidents, també tenen objectius ben diferents i Forga
Martel realitza un exercici de posada en comú dels reptes de les tres subdisciplines
sense deixar de presentar propostes específiques per a cadascuna d’elles.
Tipo de documento
Informe
Lengua
Catalán
Palabras clave
Comunicació
Igualtat entre els sexes
Universitats -- Personal
Páginas
50 p.
Publicado por
Xarxa Vives d'Universitats
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ca