La relació entre les arts i les emocions: una investigació-acció amb infants d'educació infantil d'una escola d'alta complexitat
Author
Other authors
Publication date
2021-05-14Abstract
En aquest TFG es planteja la pregunta de com pot influir l’apropament i la
introducció a l’activitat artística en les emocions i la conducta d’infants d’educació
infantil. A través d’una sèrie d’intervencions artístiques en base a la tècnica de la
pintura i l’aigua com a element a tractar en un grup-classe de nens i nenes d’entre
tres i sis anys, s’observen i s’analitzen les seves reaccions i interaccions amb els
materials i les persones del seu voltant durant la pràctica d’aquestes propostes.
S’analitza, particularment, el resultat d’aquestes actuacions en l’atenció a la
diversitat i a la inclusivitat.
In this TFG it is asked the question about how the aproachment and the
introduction to artistic activity can affect the emotions and the conduct of children
cursing Infant Education. Reactions and interactions of the children with the
materials and the people around them are observed and analyzed through a
several artistic interventions, based in painting technique and water as an
element, carried out in a class-group of children within three and six years old. It
is particularly analyzed the result of that actions attending the diversity and
inclusivity.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Art infantil
Pràctiques pedagògiques -- Educació infantil
Educació inclusiva
Pages
77 p.
Note
Curs 2020-2021
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca