La relació entre les arts i les emocions: una investigació-acció amb infants d'educació infantil d'una escola d'alta complexitat
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2021-05-14Resumen
En aquest TFG es planteja la pregunta de com pot influir l’apropament i la
introducció a l’activitat artística en les emocions i la conducta d’infants d’educació
infantil. A través d’una sèrie d’intervencions artístiques en base a la tècnica de la
pintura i l’aigua com a element a tractar en un grup-classe de nens i nenes d’entre
tres i sis anys, s’observen i s’analitzen les seves reaccions i interaccions amb els
materials i les persones del seu voltant durant la pràctica d’aquestes propostes.
S’analitza, particularment, el resultat d’aquestes actuacions en l’atenció a la
diversitat i a la inclusivitat.
In this TFG it is asked the question about how the aproachment and the
introduction to artistic activity can affect the emotions and the conduct of children
cursing Infant Education. Reactions and interactions of the children with the
materials and the people around them are observed and analyzed through a
several artistic interventions, based in painting technique and water as an
element, carried out in a class-group of children within three and six years old. It
is particularly analyzed the result of that actions attending the diversity and
inclusivity.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Art infantil
Pràctiques pedagògiques -- Educació infantil
Educació inclusiva
Páginas
77 p.
Nota
Curs 2020-2021
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca