Estudi de cas sobre les creences i les pràctiques de cinc docents en llengües entorn al plurilingüisme
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2022-06-03Resum
Aquest és un estudi de cas que té per objectiu observar les estratègies plurilingües a l’aula de llengua de cinc docents d’un institut de Catalunya, conèixer les seves creences i actituds entorn al plurilingüisme i analitzar com aquestes percepcions afecten les seves pràctiques a l’aula. Per tal d’aconseguir complir aquests objectius seguim una metodologia qualitativa, amb les eines de recollida de dades següents: observacions d’aula, autoretrats lingüístics i entrevistes individuals. Els resultats de l’anàlisi de dades mostren una diversitat de pràctiques i creences, tanmateix amb un efecte limitat en les actuacions a l’aula.
This is a case study which objectives are to observe plurilingual strategies in the classrooms of five language teachers in a secondary school in Catalonia, to know their beliefs and attitudes towards plurilingualism and to analyse how all these perceptions affect their classroom practices. In order to accomplish these objectives, we implement a qualitative methodology, with the following data collection tools: classroom observation, linguistic self-portraits and individual interviews. The results of this data analysis show a diversity of practices and beliefs. However, they have a limited effect on classroom performances.
Tipus de document
Treball fi de màster
Versió del document
Tutora: Irene Llop Jordana
Llengua
Català
Paraules clau
Pàgines
29 p.
Nota
Curs 2021-2022
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats