Estudi de cas sobre les creences i les pràctiques de cinc docents en llengües entorn al plurilingüisme
Author
Other authors
Publication date
2022-06-03Abstract
Aquest és un estudi de cas que té per objectiu observar les estratègies plurilingües a l’aula de llengua de cinc docents d’un institut de Catalunya, conèixer les seves creences i actituds entorn al plurilingüisme i analitzar com aquestes percepcions afecten les seves pràctiques a l’aula. Per tal d’aconseguir complir aquests objectius seguim una metodologia qualitativa, amb les eines de recollida de dades següents: observacions d’aula, autoretrats lingüístics i entrevistes individuals. Els resultats de l’anàlisi de dades mostren una diversitat de pràctiques i creences, tanmateix amb un efecte limitat en les actuacions a l’aula.
This is a case study which objectives are to observe plurilingual strategies in the classrooms of five language teachers in a secondary school in Catalonia, to know their beliefs and attitudes towards plurilingualism and to analyse how all these perceptions affect their classroom practices. In order to accomplish these objectives, we implement a qualitative methodology, with the following data collection tools: classroom observation, linguistic self-portraits and individual interviews. The results of this data analysis show a diversity of practices and beliefs. However, they have a limited effect on classroom performances.
Document Type
Master's final project
Document version
Tutora: Irene Llop Jordana
Language
Catalan
Keywords
Pages
29 p.
Note
Curs 2021-2022
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats