dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Anglès"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-6 de 6

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • A Paisagem lingüística e a ocupaçao Britânica na cidade do Funchal (Ilha da Madeira): estudo de caso e consideraçoes sociolinguísticas 

      Freitas Pereira, Bruna Micaela (2023-02-06)
      El Paisaje Lingüístico (PL) ha sido un tema que ha sido ampliamente estudiado en los últimos años, aunque muchas ciudades y países europeos aún no han sido objeto de estudios relevantes en su entorno ...
    • Analysing the effectiveness of Phonics methodology and memorisation and repetition strategies in vocabulary writing in primary EFL learners 

      Castías Hoyos, Maria; Parés Perez, Ariadna (2025-05-01)
      Este estudio investiga la eficacia de dos metodologías: por un lado, el método Phonics y, por otro, las estrategias de memorización y repetición, en la enseñanza del inglés como lengua extranjera (EFL) ...
    • La influència de la música en l'aprenentatge de la llengua anglesa 

      Colldeforn Ruiz, Elsa (2024-05)
      El present Treball de Final de Grau tracta sobre la importància de la música com a matèria educativa i quina és la seva influència en l’aprenentatge d’altres àmbits de coneixement, concretament en ...
    • Investigating the introduction of non-educative board games in the learning of English as a Foreign Language in Secondary Education 

      Catarecha Abad, Pablo (2021-06-03)
      The aim of the present paper is to investigate the introduction of non-educative board games as a didactic tool in EFL sessions to achieve curricular contents in speaking. In particular, the main ...
    • The Effects of Teaching Cultural Elements of the English Speaking Countries on a Foreign Language Classroom 

      Sellarés Puig, Meritxell (2018-05)
      Teaching cultural elements of the English speaking countries in a foreign language context has not received much attention since the majority of EFL classes prioritise the acquisition of the traditional four ...
    • Using drama games to boost willingness to communicate: a case study in a secondary curriculum diversification programme 

      Ortega Sagués, Jordina (2021-06)
      This research aimed at investigating the effects of drama in a specific context, namely, a curriculum diversification programme in a Catalan secondary school. In particular, this case study sought ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC