dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Coeducació"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-6 de 6

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • A voltes amb la coeducació. De la igualtat de gènere a l'educació en la diversitat 

      Carrillo, Isabel; Fatsini, Esther; Guitart Aced, Rosa; Prat Viñolas, Pilar (2010)
      Reflexionem i ens plantegem diferents realitats que reflecteixen mirades diverses sobre les dones, el gènere o les interrelacions entre dones i homes, per centrar-nos en el context educatiu, les ...
    • Análisis de los efectos de un proyecto innovador de co-docencia en la universidad 

      Pla, Gil; Arumí Prat, Joan; Simó, Núria (2022)
      Con la voluntad de mejorar la enseñanza en la universidad se presenta el estudio de un proyecto de innovación didáctica en la educación superior que se corresponde con el modelo de codocencia de creación ...
    • Coeducació i igualtat de gènere a Educació Infantil: Anàlisi d'accions i reflexions per una educació no sexista 

      Benet Baranera, Anna (2019-05)
      L’objectiu general d’aquest Treball Final de Grau d’Educació Infantil vinculat a la menció de Cultura, Joc i Llenguatges de la infantesa, és investigar si els i les docents d’Educació Infantil d’avui ...
    • La construcció de la identitat de gènere i els elements que hi influeixen 

      Gámiz Molina, Aida (2019-05-17)
      L’objectiu d’aquesta investigació és conèixer la construcció de la identitat de gènere dels infants i els elements que hi influeixen. Alhora, pretén obtenir informació sobre la vigència de rols i ...
    • Iguals però diferents, una visió de gènere 

      Fatsini, Esther; Gibert, Rosa; Guitart Aced, Rosa; Sitjà, Ramon (2007)
      La nostra taula de treball dins de les VIII Jornades Escoles 0-12 estava dedicada als nens i a les nenes com a tals, és a dir, com a nens i com a nenes que són. A l'hora de plantejar-nos com podíem ...
    • Introducció de jocs matemàtics a cicle superior mitjançant la co-docència 

      Segalés Masmitjà, Montse (2019)
      Aquest article és l’explicació del procés seguit a l’escola Les Escoles de Gurb per al disseny i implementació del pla de millora emmarcat en el treball de pràctiques realitzat dins el màster: Millora ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC