Coeducació i igualtat de gènere a Educació Infantil: Anàlisi d'accions i reflexions per una educació no sexista
Author
Other authors
Publication date
2019-05Abstract
L’objectiu general d’aquest Treball Final de Grau d’Educació Infantil vinculat a la menció de Cultura, Joc i Llenguatges de la infantesa, és investigar si els i les docents d’Educació Infantil d’avui són agents coeducatius.
Tenint en compte que dins el centre educatiu tot educa, en aquesta recerca s’han englobat de forma ordenada els aspectes fonamentals entorn de la coeducació dins tres àmbits: l’organitzatiu, el curricular i l’interrelacional. En aquest estudi, s’ha centrat especial atenció en les relacions que es donen dins una aula d’Educació Infantil i ha estat possible constatar que aquestes són fonamentals si es pretén avançar cap a la línia de la coeducació, ja que les interrelacions que es produeixen (entre altres aspectes), influeixen de manera directa sobre els infants.
The main objective of this Early Childhood Education End-of-Degree work linked with culture, game and childhood languages, is to investigate if nowadays teachers are coeducative agents.
Keeping in mind that in the school everything teaches, in this research it has been encompassed, in an organized way, the essential aspects about coeducation in three areas: the organizational, curricular and the relationships. In this study, it pays close attention to relations that are developed in class and it has been possible to find out that they are essential if we want to progress in a coeducational line, since stablished relations (among other aspects), have a direct influence towards the children.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Coeducació
Igualtat entre els sexes -- Educació infantil
Pages
78 p.
Note
Curs 2018-2019
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats