Visualitzant per matèria "Comunicació audiovisual"
Ara mostrant els elements 1-9 de 9
-
Anàlisi d'un spot televisiu segons el model proposat per Frederic Chaume : Estudi d'un cas: Beauty is nothing without brains
(2012-09)L’estudi de les situacions comunicatives sempre m’ha atret de manera significativa. El món de la publicitat, també. L’assignatura de Semiòtica audiovisual ha estat el vincle que ha inspirat el tema ... -
Los bloques electorales en España. Una propuesta de modelo alternativo para superar el conflicto
(2016)La relación entre medios de comunicación y poder político siempre es observada con detalle al tratarse de dos poderes fundamentales para el buen funcionamiento de la democracia. En España (1983) se ... -
California Estudio Creativo
(2019-05)L’objectiu d’aquest treball és fer una proposta de projecte empresarial per executar-lo en la brevetat possible i, així, donar forma d’empresa a una activitat que ja fa molt que desenvolupo com a freelance. -
Consumption of Digital Media by Children and pre-Teenagers in Catalonia, Spain
(2015)The focus of this study is patterns of use of digital media, which are the most popular platforms and what control that parents impose on the consumption of digital media. We analyzed children aged ... -
Convergència mediàtica digital: el consum de continguts i l'ús de nous mitjans per dones a Catalunya
(2011-12-15)Des de fa 20 anys, el sector audiovisual viu una important transformació, tant de l’oferta com del consum, en el marc de la convergència digital. La convergència anuncia la coexistència dels nous ... -
Creació i anàlisi d’una estratègia didàctica pel foment de la comprensió lectora amb l’ús de les TIC a l’etapa d’Educació Infantil
(2014-05)La societat del segle XXI es pot definir com una via transaccional entre la tradició i l’evolució, entre el passat i el futur. La consideració referent a aquest canvi la podem focalitzar en la introducció ... -
Los discursos de la financiación colectiva del audiovisual(crowdfunding): equilibrios y tensiones en torno a la democratización del audiovisual
(2016)Se analizan los discursos que operan entorno al crowdfunding (financiación colectiva) del audiovisual a partir del ejemplo de dos plataformas, Verkami e Ideame y sus contextos en términos de políticas ... -
Ganar y perder
(2021-05-21)"Ganar y Perder" és un projecte que comença amb el naixement d'una idea, la seva posterior producció, realització i finalment el desenvolupament d'un guió original i muntatge. En aquest ordre. Aquest ... -
Proposta de creació i realització d’una websèrie: Mejor Unidos
(2018-05)El producte audiovisual que es presenta en aquest TFG neix de la següent investigació: d’una banda es vol investigar i experimentar sobre un format audiovisual d’aparició recent, la websèrie, que ...