dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Comunicació escrita"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-6 de 6

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Estudi de l’ensenyament-aprenentatge de l’escriptura a l'aula de P5 d'una escola de la comarca del Vallès Occidental en un marc inclusiu 

      Delgado Navinès, Xènia (2017-05)
      Aquest treball vol ser un punt de partida per a una reflexió sobre el tractament de la diversitat de l’alumnat en el procés d’ensenyament i aprenentatge de la llengua escrita. Es portarà a terme en un ...
    • La gestió de l'expressió de l'infant a les aules des del llenguatge artístic i escrit 

      Barahona Pujalt, Marta (2021-05)
      Aquesta recerca té com a objectiu observar i analitzar com es gestiona a les aules de parvulari l’expressió dels infants des de diferents llenguatges, com el dibuix i l'escriptura. Aquest treball ...
    • L’escriptura creativa com a recurs didàctic per a fomentar la imaginació i la millora de l’expressió escrita 

      Soler Codina, Blanca (2024-05-31)
      L’escriptura és el mitjà d’informació més antic i, a la vegada, una activitat complexa d’ensenyar. Tanmateix, l’escriptura creativa és un recurs didàctic poc explotat a les aules de secundària. Per això, ...
    • Una mirada a l'infant que inventa històries. Anàlisi de la creativitat narrativa dels nens i nenes i aplicació d'una proposta per desenvolupar-la 

      Ordóñez Martínez, Carla (2023-05-12)
      La creativitat en la infància és avui dia un dels grans reptes a assolir a les escoles, ja que resulta un terme molt ampli que habitualment es redueix a deixar que els infants facin i inventin lliurement. ...
    • La premsa escolar com a recurs didàctic en l’ensenyament i aprenentatge de la llengua castellana 

      Alonso Álvarez, Paula (2021-06)
      En aquest treball s’analitzen les possibilitats de la premsa escolar com a eina didàctica per a incrementar la motivació de l’alumnat de l’educació secundària obligatòria per l’escriptura i per a ...
    • La ràdio com a eina pedagògica en l'ensenyament de la llengua catalana: percepcions i reflexions de docents de primària i secundària 

      Felipe i Villalobos, Anna (2020-06-04)
      En aquest article s’exploren les percepcions i reflexions de docents que han liderat experiències radiofòniques a l’aula amb l’objectiu d’esbrinar les possibilitats educatives d’aquest mitjà en l’ensenyament ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC