dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Convivència escolar"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-5 de 5

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi dels processos d'inclusió/exclusió (assetjament escolar) i les seves particularitats identitàries, tòpics i prejudicis socials dins dues escoles de contextos educatius diferents 

      Fusté Sucarrats, Laura; Grabulosa Puig, Ayya (2023-05-30)
      Resum Avui dia, l'assetjament escolar esdevé una trista realitat que es troba més present que mai dins les aules i, és per això, que com a futures docents considerem essencial actuar-hi al respecte ...
    • La convivència entre les famílies i l'escola. L'experiència de mares enllaç a Vic 

      Vila i Juvanteny, Noemí (2014-05)
      El present Treball Final de Grau (TFG) que porta com a títol La convivència entre les famílies i l’escola. L’experiència de Mares enllaç a Vic, es centra a estudiar el projecte Mares enllaç amb la ...
    • Convivència escolar: Què és, què l’afecta i com la millorem des de l’Educació Física? 

      Martínez Mestre, Sergi (2024-05-31)
      Aquest Treball Final de Màster aborda el tema de la convivència escolar i quines conductes de l’alumnat l’alteren, dificultant el bon desenvolupament de les sessions i la consecució dels objectius ...
    • L'educació en valors a l'escola a través del projecte de convivència. Pràctiques d'aula i formació docent 

      Vericat i Beltran, Glòria (2014-01-24)
      L’escola és un reflex de la societat en la que s’inscriu. Una societat democràtica comporta una escola que visqui i practiqui la democràcia. Els nostres drets, les nostres llibertats i els nostres deures ...
    • Relacions entre docents i famílies a tres escoles infantils de Finlàndia des d'una perspectiva inclusiva 

      Oller Enroth, Yaiza (2020-02-27)
      Moltes vegades quan parlem d’inclusió, ens centrem únicament en els infants, oblidant que les famílies són agents fonamentals i per tant, han de poder ser incloses en la comunitat escolar. Les famílies ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC