dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Ensenyament a distància"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-5 de 5

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Comparación de la interacción oral de estudiantes de alemán L3 presenciales y online en una tarea de aula 

      Keim, Lucrecia; Tortadès Guirao, Àngel (2015)
      La práctica sincrónica de las destrezas orales en lengua extranjera en el marco de tareas y en entornos de formación en línea se ha desarrollado rápidamente gracias al espectacular avance de las ...
    • Comparación de la interacción oral de estudiantes de alemán L3 presenciales y online en una tarea de aula 

      Keim, Lucrecia; Tortadès Guirao, Àngel (2015)
      La práctica sincrónica de las destrezas orales en lengua extranjera en el marco de tareas y en entornos de formación en línea se ha desarrollado rápidamente gracias al espectacular avance de las ...
    • Cursos en Línea Masivos y Abiertos: 20 expertos delinean el estado de la cuestión 

      Cano García, María Elena; Fernández Ferrer, Maite; Crescenzi Lanna, Lucrezia (2015)
      ¿Qué características tienen los Cursos en Línea Masivos y Abiertos? ¿Cuáles son sus beneficios en comparación con otras modalidades formativas en línea? ¿Y sus principales limitaciones? ¿Qué tipo de ...
    • Diseño e impartición en un entorno digital de una asignatura de traducción especializada jurídica y económica 

      Cánovas Méndez, Marcos (2004-06-03)
      Aquest treball descriu el disseny i avaluació d’una assignatura de quart curs de traducció especialitzada de textos econòmics anglès-espanyol en la que van barrejar estudiants presencials amb assistència ...
    • The Challenge of Distant Teaching for Primary School Teachers of English during the Covid-19: the Cases of Spain, Italy and Romania 

      Canals Botines, Mireia; Crisan, Marius-Mircea; Leproni, Raffaella; Medina Casanovas, Núria; Pujol Tubau, Miquel; Raluy Alonso, Àngel (2021)
      Th is paper illustrates some teachers’ perspectives, beliefs and experiences as to distance learning before and during the COVID-19 pandemic. A specifi cally designed online survey was administered ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC