dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Ensenyament secundari"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-7 de 7

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Digital literature literacy (DLL) and literature digital reading (LDR) in European Schools 

      Canals Botines, Mireia; Raluy Alonso, Àngel (2023)
      DILECTINGS (Digital Literature Educational Competences for Teachers: Intercultural Inclusive Good Practices) is a European Key Action 2 Project that explores digital literature teaching. Digital ...
    • La figura de l'Educador social als instituts. Diferències de treball de l’educador social i l’integrador social en l’àmbit de l’educació secundària 

      Ferragut Puig, Cristina (2015-05)
      La incorporació del professional de l'educació social als centre de secundària a Catalunya, és un tema d'actualitat. La presència de l'educador social als instituts, pot aportar una obertura i un ...
    • Influència de l’aprenentatge cooperatiu i el Model d’Educació Esportiva en la motivació dels alumnes a les classes d’Educació Física 

      Rodríguez i Ruano, David (2016-06-10)
      Aquest estudi es centra en la detecció de si el Model d’Educació Esportiva i l’aprenentatge cooperatiu generen motivació en l’alumnat i l’anàlisi de quins són els factors d’aquestes dues estratègies ...
    • L’Efecte emocional dels jocs en alumnes de segon d’Educació Secundària Obligatòria 

      Barceló Bosch, Joel (2018)
      Quan es tracta d’educar competències emocionals orientades a la millora del benestar socioemocional dels alumnes trobem els jocs com un dels recursos pedagògics més potents. En aquest estudi es van ...
    • El masclisme a l'aula de secundària: Percepcions de les noies: experiències, reptes i camins cap a la igualtat 

      Segura Ruiz, Anna (2024-06-01)
      El present treball de fi de màster aborda la temàtica del masclisme a l'aula de secundària i pretén donar a conèixer com es manifesta i les repercussions que té en l’entorn educatiu. Per fer-ho, s'ha ...
    • La Orientació i l’acció tutorial en la secundària : una comparativa de dos models educatius 

      Ramírez Torres, Luis (2016-06)
      L‟acció tutorial és el procés d‟acompanyament i orientació que realitzen els professors en els centres educatius. Aquest procés és molt important en l‟etapa de secundària, perquè els adolescents es ...
    • La percepció de l’assetjament De la comunitat educativa de l’INS Miquel Martí i Pol 

      Seller Guijarro, Judith (2022-05)
      Com a educadores socials és probable que estiguem en contacte amb adolescents i lamentablement, l’assetjament escolar continua estant molt present avui en dia, per aquest motiu és important destacar el ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC