dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Identitat (Concepte filosòfic)"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-5 de 5

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Escola i municipi: les sortides escolars i la identitat dels infants 

      Elias i Monell, Aïda (2019)
      Aquest article neix de la idea d’aprofitar les sortides escolars com a mitjà per a la construcció de la identitat dels infants, sobretot la d’aquells que viuen a Catalunya però les seves famílies, i ...
    • El FC Barcelona més enllà de l’esport. El rol que juga el “Barça” en l’exportació de la identitat catalana 

      Corderas Espona, Montse (2016-09-01)
      El meu treball final del màster en Direcció Estratègica de la Comunicació i l’Empresa titulat “El FC Barcelona més enllà de l’esport” se centra en investigar el rol que juga el “Barça” en l’exportació ...
    • L'impacte de la música en l'adolescència: Construcció de la identitat i regulació emocional 

      Mesquida Llufriu, Júlia (2024-05-30)
      L’adolescència representa un període clau en el descobriment de la identitat, i la música emergeix com un factor significatiu en aquest procés. És per això, que l’objectiu d’aquest estudi és explorar ...
    • L’oci més enllà d'educar: Les activitats extraescolars en el desenvolupament identitari durant l’adolescència 

      Grèbol Roca, Oriol (2023-06-01)
      L'adolescència és el període més intersticial en el desenvolupament d'una persona on les activitats del marc educatiu no formal, com ara les extraescolars, propicien la formació d'identitats personals ...
    • NON. Creació d’una revista de moda sense gènere, ètica i independent 

      Masó Rius, Anna (2021-05)
      La moda és el reflex còncau i convex d'un conjunt social. A través d'aquesta podem ser qui realment som o volem ser; reflectint així el nostre ésser, els nostres pensaments i la nostra pròpia identitat ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC