dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-7 de 7

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • ABLecture: Aplicació de lectura de subtítols 

      Barceló Luna, Adrià (2023-06-30)
      Títol: ABLecture: aplicació de lectura de subtítols. Autor: Adrià Barceló Luna Tutora: Dra. Laura Dempere Marco (UVic) Data: Juny de 2023 Paraules clau: Lectura de subtítols, OCR (Reconeixement Òptic ...
    • Efectivitat de la fisioteràpia en l’abordatge de problemes físics i de conducta en nens amb TDAH: protocol d’assaig clínic aleatoritzat 

      Bará Farrés, Irene (2022-05-20)
      El trastorn per dèficit d’atenció i hiperactivitat (TDAH) afecta entre el 3-7% de la població mundial. Tot i que hi ha estudis que demostren que la inclusió del fisioterapeuta en el tractament ...
    • Estudi dels perfils neuropsicològics en TDAH associat a dislèxia i en dislèxia pura amb l’escala WISC 

      Sancho Seijas, Montse (2023-05-12)
      La Dislèxia i el Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat (TDAH) són dos grans temes d'interès en la nostra societat actual, ja que cada vegada hi ha un major nombre d'infants diagnosticats. ...
    • L'impacte de la musicoteràpia en infants amb TDAH 

      Gironés Miquel, Clàudia (2021-05)
      Aquest treball neix a partir de l’objectiu de conèixer els beneficis de la música en l’aprenentatge i, més concretament, en l’alumnat que presenta necessitats educatives especials. Actualment, és d’interès ...
    • L’impacte de la música en la comunicació de tres infants que presenten un trastorn de l’espectre autista 

      Vidaña Baena, Carla (2024-05)
      Aquest treball té com a objectiu analitzar l’impacte de la música en la comunicació de l’alumnat TEA veient així si aquesta aporta beneficis en aquest àmbit. Pel que fa a la part teòrica del treball, ...
    • Neurodevelopmental disorders and academic level: attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) and emotional well-being 

      Barrés Romo, Natàlia (2024-05-21)
      Background: The diagnosis of attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) negatively impacts mental health, self-esteem and academic performance, hindering learning, organization and working ...
    • TDAH i procrastinació: influència de l’Arousal i recursos per a la gestió i millora de les funcions executives 

      Bermejo Recarey, Silvia (2021-05)
      En el present treball s’investiga el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat o sense (TDAH) i la procrastinació, des d’un punt de vista inclusiu i constructivista. El primer objectiu és ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC