dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Atenció a la diversitat"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 62

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • A voltes amb la coeducació. De la igualtat de gènere a l'educació en la diversitat 

      Carrillo, Isabel; Fatsini, Esther; Guitart Aced, Rosa; Prat Viñolas, Pilar (2010)
      Reflexionem i ens plantegem diferents realitats que reflecteixen mirades diverses sobre les dones, el gènere o les interrelacions entre dones i homes, per centrar-nos en el context educatiu, les ...
    • Anàlisi d'aplicacions del disseny de programació múltiple: una estimació de priorització en la planificació inicial i progressiva d'aquest enfocament 

      Ramírez Nieto, Neus (2012-02-23)
      To attend the Planning of the Classrom Plan for all the pupils from a point of view of incorporation for this to be accessible to all the pupils, ant attend the access Planning of each one of the ...
    • Anàlisi de l'atenció a la diversitat a les tres escoles rurals de la Zer Tramuntana 

      Avilés Peralta, Lorena; García López, Maria del Carme (2013-05-17)
      L’objectiu d’aquest estudi, de caire interpretatiu - qualitatiu, consisteix en l’anàlisi de l’Atenció a la Diversitat a les tres escoles rurals de la ZER Tramuntana. Una recerca que pretén descriure, ...
    • Anàlisi de la relació entre les concepcions i actituds que presenta el professorat d’un centre d’educació infantil i primària sobre l’atenció a la diversitat i la inclusió d’infants i famílies 

      Zambrano Cid, Cristina (2017-05)
      La inclusió educativa és un procés complex, el qual requereix temps i implicació per part de tots els membres de la comunitat educativa: infants, famílies i docents. En aquest sentit doncs, cal plantejar-se ...
    • Anàlisi de les concepcions sobre la diversitat i les pràctiques educatives per a la inclusió dels alumnes a l’aula 

      Riera Martínez, Marta (2018-05)
    • Anàlisi del procés d'implementació de l'aprenentatge cooperatiu en un centre d'educació infantil i primària com a recurs per avançar cap a la inclusió 

      Dalmau Felipe, Elisa (2016-09)
      L‟aprenentatge cooperatiu és un recurs idoni per fomentar una sèrie de capacitats i habilitats socials fonamentals alhora d‟ajuda i facilita l‟atenció a la diversitat de tots els alumnes de l‟aula, ...
    • Anàlisi dels recursos d'atenció a la diversitat d'un institut i proposta de millora 

      Bellver Bosch, Núria (2019-05)
      El treball pretén estudiar, des d’una perspectiva constructivista, com s’atén la diversitat a un centre d’educació secundària de Catalunya, i traçar unes línies de millora en relació a la inclusió dels ...
    • Anàlisi i observació dels espais dels serveis educatius de la ciutat de Pistoia i com aquests atenen a la diversitat 

      Romero Atanasio, Clàudia; Solà Rovira, Martina (2017-05)
      Aquesta recerca d’investigació té com a objectiu analitzar i observar l’organització dels espais dels serveis educatius de la ciutat de Pistoia, amb el propòsit d’esbrinar com aquesta organització de ...
    • Anàlisi i observació dels serveis educatius comunals de Pistoia i com aquests afavoreixen a l'atenció a la diversitat 

      Selva Puig, Clàudia (2019-05-17)
      La recerca que exposo a continuació té com a objectiu conèixer el projecte educatiu de la ciutat de Pistoia i analitzar i observar els seus serveis educatius infantils (0-6 anys) per esbrinar com els ...
    • L' Aprenentatge cooperatiu a l'educació infantil com a eina inclusiva a l'escola rural 

      Cáliz Cargol, Núria (2013-05-17)
      El treball cooperatiu és una bona eina per a la inclusió a l’aula. La investigació parteix de l’educació inclusiva per afirmar que l’estructura de l’activitat de forma cooperativa afavoreix les relacions ...
    • Aproximació a la biografia i el pensament educatiu de Maria Teresa Codina: Educant entre la utopia i la realitat 

      Nadal i Espinasa, Maria; Palomar i Briansó, Anna (2014-05-16)
      Maria Teresa Codina i Mir és una mestra i pedagoga que ha tingut especial rellevància en la pedagogia del segle XX a Catalunya. Durant la seva trajectòria personal i professional ha estat compromesa en ...
    • Atenció a la diversitat a l'ESO. El cas del Col.legi Escorial de Vic 

      Santamans i Jornet, Sònia (2014-09)
      En aquest treball final de màster trobareu l'anàlisi d'alguns recursos d'atenció a la diversitat a l'etapa de l'educació secundària i com es traslladen a la pràctica en el centre Escorial de Vic, ...
    • Aulas inclusivas y aprendizaje cooperativo (1ª parte) 

      Pujolàs Maset, Pere (2006)
      Parte el autor del hecho de la marginación escolar vivida por alumnos con diferentes discapacidades. Propone un aula inclusiva, es decir, “un aula en la que puedan aprender juntos alumnos diferentes”. Y ...
    • Aulas inclusivas y aprendizaje cooperativo (2ª parte) 

      Pujolàs Maset, Pere (2007)
      Parte el autor del hecho de la marginación escolar vivida por alumnos con diferentes discapacida- de Vic. Cataluña des. Propone un aula inclusiva, es decir, “un aula en la que puedan aprender juntos ...
    • L'Avaluació de l'aprenentatge cooperatiu en el programa CA/AC : Cooperar per aprendre, aprendre a cooperar 

      Jiménez Perales, Verónica (2012)
    • Barreres i facilitadors per a la participació i l’aprenentatge a través d’una història de vida 

      Sánchez Montull, Sílvia (2025-05-19)
      Aquest treball analitza les barreres i facilitadors per a la inclusió educativa a partir de la història de vida d’un infant de set anys amb necessitats específiques de suport educatiu. L’escola i la ...
    • Child-Robot interactions using educational robots: An ethical and inclusive perspective 

      Tarrés Puertas, Marta I.; Costa, Vicent; Predreira Álvarez, Montserrat; Lemkow Tovías, Gabriel; Rossell, Josep M.; Dorado, Antonio D. (2023)
      The Qui-Bot H2O project involves developing four educational sustainable robots and their associated software. Robots are equipped with HRI features such as voice recognition and color sensing, and ...
    • Com l'aprenentatge cooperatiu contribueix a incloure a l'aula ordinària a alumnes amb dificultats d'aprenentatge 

      Vila Ballús, David (2021-05-10)
      L’estudi pretén descriure i explicar la incidència de l’aprenentatge cooperatiu a les aules, així com identificar d’altres actuacions que afavoreixen els processos d’inclusió de l’alumnat. La present ...
    • Concepcions i pràctiques dels professors sobre l’aprenentatge cooperatiu i la inclusió 

      Miguel i Aparicio, Aïda (2014-05)
      L’objectiu principal d’aquest projecte és analitzar les diferències i semblances que hi ha entre les concepcions dels professors que treballen fent servir l’aprenentatge cooperatiu a l’aula, les ...
    • La "construcció" de la "vida" dels equips cooperatius d'un aula rural des de la veu de les persones implicades: un estudi de cas longitudinal 

      Traver Albalat, Santiago (2016-10-14)
      Aquest estudi es va desenvolupar en un aula rural monograu on es va implementar el Programa “Cooperar per Aprendre / Aprendre a Cooperar”, un programa didàctic inclusiu basat en l’aprenentatge cooperatiu, ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC