dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Educació inclusiva"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 232

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Alliance 3 - School, Family and Community against early school leaving 

      Université Catholique de l’Ouest, UCO; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya; Nyborg Ungdomsskole Youth School; Eötvös Loránd University (2022)
      This report is an assessment of the training course Preventing and combatting early school leaving, carried by the Alliance 3, that has, as coordination the Catholic Western University (French: Université ...
    • Anàlisi d'aplicacions del disseny de programació múltiple: una estimació de priorització en la planificació inicial i progressiva d'aquest enfocament 

      Ramírez Nieto, Neus (2012-02-23)
      To attend the Planning of the Classrom Plan for all the pupils from a point of view of incorporation for this to be accessible to all the pupils, ant attend the access Planning of each one of the ...
    • Anàlisi d'estratègies d'identificació i prevenció dels trastorns de conducta a l'aula 

      Torrell Ferro, Adriana (2014-05)
      Aquest treball, vol exemplificar la importància que té actualment l’aplicació de diverses estratègies d’intervenció per identificar i disminuir la presència de trastorns de conducta a les aules. Des ...
    • Anàlisi de com la mobilització dels recursos que disposa una escola poden determinar practiques educatives més inclusives 

      Badia Moreno, Ariadna; Pons Tomas, Maria (2022)
      L’atenció educativa inclusiva és un gran repte a la societat i als centres educatius, ja que cada alumne/a és diferent. L’aprenentatge és un procés personalitzat que cada individu realitza des de la ...
    • Anàlisi de l'escolarització compartida des de la perspectiva de la inclusió escolar a partir d'un anàlisi de cas 

      Torrent Rovira, Anna (2013-05-17)
      El propòsit de la recerca és fer un anàlisis d’un cas real d’escolarització compartida per veure si la manera en com es realitza i es gestiona és una bona mesura inclusiva. Per tal de tirar endavant amb ...
    • Anàlisi de l'oferta educativa per infants amb necessitats específiques de suport educatiu 

      Barnils i Crusats, Maria (2019-05-17)
      L’educació inclusiva és un dels reptes de futur del sistema educatiu català vigent. El Decret 150/2017 sobre l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu és una gran ...
    • Anàlisi de la codocència com estratègia per a la inclusió a tres aules de primària 

      Moya Martínez, Glòria (2020-05)
      La societat del nostre país cada vegada és més diversa i això es reflexa a l’escola. Per això, els centres educatius també cada vegada són més diversos i han de pensar com atendre tot l’alumnat dins del ...
    • Anàlisi de la codocència com estratègia per a la inclusió a una escola d'un barri de Buenos Aires (Argentina) 

      Minguell Ribas, Alba (2023-05-30)
      La societat es troba en un procés de canvi constant el qual l’escola ha d’acompanyar inevitablement, i per tant, adaptar-se constantment a allò que succeeix i les demandes que es produeixen. Dins ...
    • Anàlisi de la inclusió d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya 

      Bonvehí Martí, Mònica (2015-05)
      En aquesta investigació qualitativa, s’ha fet un estudi de cas d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya. Per tal de poder veure si aquesta alumna està completament ...
    • Anàlisi de la participació de l'alumnat nouvingut a l'aula en una escola d'alta complexitat 

      Tordera Garrell, Helena (2020-05-14)
      Aquesta investigació es centra en una anàlisi sobre la participació de l’alumnat nouvingut a l’aula en una escola d’alta complexitat de tres casos específics de l’etapa d’Educació Primària. La hipòtesi ...
    • Anàlisi de la pràctica educativa d un centre escolar que treballa des de la teoria de les intel·ligències múltiples 

      Mora Centelles, Gemma (2022-05-13)
      L’escola és un reflex de les actuacions i pràctiques de la societat on vivim. En aquest sentit, des dels centres educatius cal educar i vetllar per fer accessible l’aprenentatge i garantir el benestar ...
    • Anàlisi de la prevenció davant l'assetjament escolar en una escola d'educació infantil i primària 

      Gálvez Rodríguez, Sara (2020-05-13)
      La meva recerca està centrada en l’anàlisi davant la prevenció de l’assetjament escolar en un centre educatiu públic de la ciutat de Vic. A partir d’aquest punt de partida s’ha elaborat el marc teòric ...
    • Anàlisi de la relació entre família i escola que avança cap a la inclusió 

      Mundet Mola, Núria (2021-05)
      Els centres educatius han d’anar de la mà de les famílies dels infants. Una bona relació, i per tant, una bona participació entre ambdós agents educatius afavoreix l’aprenentatge i el desenvolupament ...
    • Anàlisi de la relació entre les concepcions i actituds que presenta el professorat d’un centre d’educació infantil i primària sobre l’atenció a la diversitat i la inclusió d’infants i famílies 

      Zambrano Cid, Cristina (2017-05)
      La inclusió educativa és un procés complex, el qual requereix temps i implicació per part de tots els membres de la comunitat educativa: infants, famílies i docents. En aquest sentit doncs, cal plantejar-se ...
    • Anàlisi de les concepcions sobre la diversitat i les pràctiques educatives per a la inclusió dels alumnes a l’aula 

      Riera Martínez, Marta (2018-05)
    • Anàlisi de pràctiques educatives inclusives en un context universitar 

      Furnell Vilanova, Aina (2024-05)
      La següent recerca té com a objectiu identificar i analitzar les estratègies i pràctiques educatives dirigides a afavorir la inclusió en un centre universitari. El disseny metodològic d’aquesta recerca ...
    • Anàlisi de tres contes inclusius 

      Baulenas i Iborra, Gemma (2020-05-15)
      El següent treball exposa l’anàlisi de tres contes inclusius i la importància que el professorat proporciona a aquesta tipologia de lectures. Primerament, en l’anàlisi de contes s’han elaborat unes ...
    • Anàlisi del funcionament i el grau d'inclusió de dues unitats de suport a l'educació especial (USEE) 

      Sala Font, Lídia; Nogué Masdevall, Xènia (2014-05-16)
      L’estudi que es detalla a continuació consisteix en un anàlisi sobre el funcionament i grau d’inclusió de les USEE (Unitat de Suport a l’Educació Especial). Per dur-lo a terme s’han analitzat les ...
    • Anàlisi del procés d'ecolarització d'un infant amb NEE a través d'un relat biogràfic 

      Pérez Muñoz, Laia (2016-01)
      L’objectiu d’aquest treball és analitzar el procés d’escolarització d’un infant amb Necessitats Educatives Especials. Per fer-ho, he realitzat el relat biogràfic del nen parant especial atenció al seu ...
    • Anàlisi del procés d'implementació de l'aprenentatge cooperatiu en un centre d'educació infantil i primària com a recurs per avançar cap a la inclusió 

      Dalmau Felipe, Elisa (2016-09)
      L‟aprenentatge cooperatiu és un recurs idoni per fomentar una sèrie de capacitats i habilitats socials fonamentals alhora d‟ajuda i facilita l‟atenció a la diversitat de tots els alumnes de l‟aula, ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC