Anàlisi de la inclusió d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya
Author
Other authors
Publication date
2015-05Abstract
En aquesta investigació qualitativa, s’ha fet un estudi de cas d’una alumna amb Síndrome
d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya. Per tal de poder veure si aquesta alumna
està completament inclosa a l’escola, i en concret a la seva aula, s’han fet observacions
directes a la classe, entrevista a la mestra i entrevista a la persona de suport de fora l’escola
de la nena. D’aquesta manera també s’han arribat a conèixer els recursos i estratègies que
es porten a terme per tal de fer-ho possible. A part d’això també he pogut conèixer els
comportaments i característiques d’aquesta alumna i les relacions que té amb els altres
companys de classe i amb els adults.
In this qualitative investigation, it has been done a study of student case with Asperger
Syndrome on an ordinary catalan school. In order to see if this student is fully included
in the school, and more specially, in her class, direct observations have been made on the
class, interviews with the teacher and interviews to her support person. That way there
have also been know the sources and strategies used to make it possible. Otherwise, we
could also know the behaving and characteristics of this student, as well as relations with
other students and adults on class.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Asperger, Síndrome d'
Educació inclusiva
Pages
48 p.
Note
Curs 2014-2015
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/