dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Educació intercultural"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-13 de 13

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi de les estratègies per atendre l'alumnat amb diversitat cultural 

      Moussaoui, Samah (2015-05)
      El present treball que té com a títol “Anàlisi de les estratègies per atendre l’alumnat amb diversitat cultural. Estudi d’una realitat cultural enfocada a una educació multicultural” és una investigació ...
    • La aplicación del Teatro del Oprimido en el aula: una herramienta para la educación inclusiva e intercultural 

      Rabal Terraes, Sara (2024-09-01)
      El presente proyecto de investigación explora la aplicación del Teatro del Oprimido (TO), una propuesta del escritor y dramaturgo Augusto Boal, basada en la pedagogía de Paulo Freire, en un aula de 1º ...
    • Camins. Una mirada crítica a l'educació des d'una perspectiva intercultural i de gènere 

      Rodrigo García, Desiré; Fuentes Millán, Patricia (2019)
      La Guia que tens a les mans neix del projecte Camins, trajectòries d’èxit educatiu amb perspectiva intercultural i de gènere, impulsat pel Centre d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere i amb la ...
    • Diversitat cultural dins l'aula. Inconvenient o riquesa? La immigració a Ripoll i a les seves escoles 

      Pajares i Tubau, Carlota (2015-05)
      L’objectiu principal d’aquest treball és descobrir i conèixer quin ha sigut el procés migratori a Ripoll i com aquest s’ha gestionat des de les escoles, per tal d’esbrinar quines han sigut les necessitats ...
    • Estratègies i metodologies per a la inclusió de l'alumnat nouvingut a les aules de parvulari 

      Serra i Blanch, Montse (2013-05)
      El propòsit d’aquesta recerca és analitzar i descriure les estratègies metodològiques que es porten als centres educatius de Catalunya per promoure la inclusió de l’alumnat nouvingut a les aules d’educació ...
    • La inclusió de la comunitat gitana a l'escola Juan Ramón Jiménez de Sabadell 

      Sastre i Albendea, Sonia (2015-05)
      La comunitat gitana és una de les principals minories ètniques presents a l’Estat Espanyol, per tant, la comunitat gitana és present a moltes escoles i aquestes, han de portar a terme una educació ...
    • L'educació física ajuda a integrar a un nouvingut al grup - classe d'una escola de nou barris 

      Brito Hernando, Mireia (2017-05)
      L’objectiu d’aquest treball és analitzar si l’ús d’una unitat didàctica d’activitats de caràcter cooperatiu a l’àrea d’educació física pot ajudar a integrar a un nouvingut. Aquest estudi s’ha portat a ...
    • L’educació intercultural a través de la literatura 

      Mulleras Escofet, Júlia (2021-06-04)
      La diversitat cultural ja és una realitat arreu, i a dia d’avui resulta pràcticament evident que les cultures no es poden entendre com a entitats hermètiques i independents les unes de les altres. ...
    • L’educació intercultural. Un repte a l’aula de P4 d’una escola de la comarca de la Garrotxa 

      Masdeu i Llagostera, Dolors (2013-05-17)
      Des de l’educació intercultural es pretén aconseguir una societat més justa i igualitària capaç de respectar la diversitat cultural sense prejudicis, fomentant el diàleg i la convivència com una ...
    • Migració, infància i educació inclusiva a escoles de Medellín 

      Anna Vidal Rubies, Anna (2024-05)
    • Pedagogy of Discomfort, multicultural and anti-racism education 

      Dinaní, Mahsa M. (2023-06-01)
      The "Pedagogy of Discomfort" has gained importance in today's educational environment, especially in Catalonia's high schools, where an increasing number of students from various racial, religious, ...
    • Storytelling Revisited 2021: Gender and Health 

      Camps Casals, Núria; Canals Botines, Mireia; Medina Casanovas, Núria (2022-06)
      Storytelling, the art of explaining stories, has been the mainstream in the International Conference held in Vic since 2018. Storytelling related to many fields but mainly related to people and how ...
    • El treball per projectes en aules de múltiples colors : la inclusió dels nenes i nenes nouvinguts 

      Monclús Gairal, Sara; Saña Liñán, Mònica (2015-05)
      Aquest document presenta l’informe d’una recerca qualitativa orientada a descriure i analitzar si el treball per projectes fomenta la inclusió dels infants nouvinguts. Per portar a terme la recerca s’ha ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC