dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Emocions"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 29

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Analysis of EEG signals to assess emotionality and well-being 

      Navarro Olivella, Laia (2021-05)
      The purpose of this project is to look into the neural correlates of trait emotional intelligence. This study uses statistical analysis and machine learning to evaluate the relationship between EEG ...
    • Anàlisi dels efectes sobre l’alumnat d’una experiència gamificada envers la metodologia tradicional 

      Nevado Llamas, Adrián (2021-06-04)
      En aquest treball es porta a terme un estudi comparatiu entre els efectes que provoca l’aplicació d’una model innovador, envers els efectes provocats per una metodologia tradicional. L’objectiu és ...
    • Aprenentatge sobre les emocions: la seva influència en l'aprenentage sobre habilitats socials. Desenvolupament i anàlisi d'una intervenció en una aula de P3 

      Pérez Paredes, Anna (2014-05)
      Amb aquest treball es pretén comprovar, si l’aplicació d’un conjunt d’activitats dirigides a treballar les emocions, millora les habilitats socials dels alumnes d’Educació Infantil. En primer lloc, es ...
    • Astrocyte control of glutamatergic activity: Downstream effects on serotonergic function and emotional behavior 

      Fullana, Neus; Gasull-Camós, Júlia; Tarrés-Gatius, Mireia; Castañé Forn, Anna; Bortolozzi, Analía; Artigas, Francesc (2020)
      Major depressive disorder (MDD) is a leading cause of disability worldwide, with a poorly known pathophysiology and sub-optimal treatment, based on serotonin (5-hydroxytryptamine, 5-HT) reuptake inhibitors. ...
    • Cognició i emoció: Sobre les relacions entre memòria i emoció i la congruència del record amb l'estat afectiu 

      Sànchez i Garcia, Joan (2014-05)
      El següent treball tracta sobre les principals relacions existents entre la memòria i les emocions. Una vegada revisats els dos conceptes de manera separada, el nostre objectiu serà vincular els dos ...
    • Com viuen el procés d'acollida les famílies acollidores: una aproximació a través de quatre experiències en el camp de Tarragona 

      Baquer Gómez, Albert (2019-05)
      L’acolliment familiar és una mesura de protecció d’infants i adolescents en situació de desemparament que vetlla pel desenvolupament integral del menor. Tot i això, segons dades de la Generalitat de ...
    • Dues visions sobre la transició de primària a ESO segons els alumnes i exalumnes del Roure Gros 

      Casellas Pujol, Joan (2019-05-17)
      Aquest estudi busca descobrir una doble visió de la transició de la primària a la secundària, tractada des d’un punt de vista emocional. Per una banda, s’analitzen cinc casos concrets d’alumnes que ...
    • Educació Física Emocional per a la millora de la competència emocional 

      Riba Hernandez, Queralt (2014-05)
      El desenvolupament emocional forma part del desenvolupament integral de la persona i el paper de l’Educació Física pot ser clau per aconseguir-ho. En aquest estudi s’ha fet una investigació -acció per ...
    • Efectivitat de la realitat virtual per a la inducció de relaxació 

      Gil Solanas, Eudald (2017)
      En el present treball s’ha avaluat l’eficàcia d’un equip de Realitat Virtual de baix cost pel maneig de l’ansietat i l’estrès induïts de forma experimental, més concretament hem volgut esbrinar si és ...
    • Las emociones en la materia de Educación Física en estudiantes adolescentes y en el profesorado: Revisión bibliográfica 

      Rabassa Blanco, Jordi; Arumí Prat, Joan (2024)
      El bienestar emocional en el nuevo currículum educativo se considera un elemento definidor y principio pedagógico de la educación básica. Por esa razón, la educación emocional pretende potenciar el ...
    • Emotional Analogous Data Interaction in the Work Space 

      Araya León, Maria José; Abella Garcia, Ainoa; Guasch, Ricardo; Estévez, Alberto T.; Peña Andrés, Javier (2019)
      The work environment and its architectural configuration increasingly seeks to give a conscientious response to the needs of its users as the built environment influences the health and well-being of ...
    • English Rap: una proposta interdisciplinària d'anglès i de música per a Primària 

      Medina Casanovas, Núria (2014-12-04)
      Aquesta tesi doctoral és fruit d’una recerca que des d’un enfocament ecològic qualitatiu d’investigació etnogràfica centrada a l’aula, explora d’una banda els avantatges del treball interdisciplinari ...
    • Estats emocionals i estratègies d'afrontament en una competició autònomica de Judo Cadet 

      Domingo Morera, Marina (2019-05-17)
      El present Treball de Final de Grau tracta sobre els estats emocionals i les estratègies d’afrontament utilitzades pels esportistes d’una competició autonòmica de judo en subjectes de la categoria cadet. ...
    • HETEROTOPIA WORK: Correlation Between the Domestic Built Environment and Home Offices During COVID-19 Confinement 

      Araya León, Maria José; Abella Garcia, Ainoa; Guasch, Ricardo; Estévez, Alberto T.; Peña Andrés, Javier (2020)
      The new COVID-19 context has transported work to a domestic setting. These new locations, heterotopic, do not always adequately respond to user needs. This paper explores the relationship between the ...
    • How teachers’ beliefs, concerns and training affect on the application of drama play and arts in teaching Primary English learners 

      Arnau Rubio, Irina (2019-05-17)
      Drama play is considered to strengthen the bond between thought and expression in language and it provides suprasegmental and paralinguistics features. However, teachers still do not use it properly ...
    • Identificar i analitzar les variables psicològiques que afecten en el rendiment del triatleta 

      Noguera Salmeron, Núria (2025-05-19)
      Aquest treball té com a objectiu identificar i analitzar les variables psicològiques que influeixen en el rendiment dels triatletes. A partir d’una metodologia mixta (qualitativa i quantitativa), ...
    • La influència d'una intervenció gamificada en la motivació i les emocions de l'alumnat 

      Parés Albets, Jordi (2022-05-13)
      Aquest treball de fi de grau té com a objectiu analitzar l’impacte que té una intervenció gamificada en els factors motivacionals i emocionals de l’alumnat, com també interpretar la relació entre el ...
    • Influència de l’assignatura d’educació física sobre les emocions dels alumnes de 4t d’ESO 

      Pujol Portavella, Laura (2021-02-24)
      Introducció. L’adolescència és una etapa de vida caracteritzada per desequilibris emocionals i alts riscs de patir trastorns mentals. Experimentar emocions positives en aquesta edat, esdevé una eina ...
    • L'Educació emocional a l'Escola Puiggraciós 

      Casabayó Casas, Mònica (2016-05)
      En el Treball Final de Grau(TFG) que exposo en les següents pàgines em proposo promoure millores relacionades amb l‟Educació Emocional (EE) a l‟escola Puiggraciós. Per fer-ho, aquest document s‟estructura ...
    • L'Educació emocional a l'escola. Millora de l’empatia a les aules de cicle superior de l’Escola Les Aigües 

      Cerdaña Cortina, Sandra (2016-05-13)
      El propòsit d’aquest estudi és analitzar l’educació emocional basada en l’empatia de les dues aules de 6è de l’escola Les Aigües de Cardedeu. Es pretén avaluar i analitzar dues visions sobre l’empatia; ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC