Listando por materia "Emocions"
Mostrando ítems 1-20 de 26
-
Analysis of EEG signals to assess emotionality and well-being
(2021-05)The purpose of this project is to look into the neural correlates of trait emotional intelligence. This study uses statistical analysis and machine learning to evaluate the relationship between EEG ... -
Anàlisi dels efectes sobre l’alumnat d’una experiència gamificada envers la metodologia tradicional
(2021-06-04)En aquest treball es porta a terme un estudi comparatiu entre els efectes que provoca l’aplicació d’una model innovador, envers els efectes provocats per una metodologia tradicional. L’objectiu és ... -
Aprenentatge sobre les emocions: la seva influència en l'aprenentage sobre habilitats socials. Desenvolupament i anàlisi d'una intervenció en una aula de P3
(2014-05)Amb aquest treball es pretén comprovar, si l’aplicació d’un conjunt d’activitats dirigides a treballar les emocions, millora les habilitats socials dels alumnes d’Educació Infantil. En primer lloc, es ... -
Cognició i emoció: Sobre les relacions entre memòria i emoció i la congruència del record amb l'estat afectiu
(2014-05)El següent treball tracta sobre les principals relacions existents entre la memòria i les emocions. Una vegada revisats els dos conceptes de manera separada, el nostre objectiu serà vincular els dos ... -
Com viuen el procés d'acollida les famílies acollidores: una aproximació a través de quatre experiències en el camp de Tarragona
(2019-05)L’acolliment familiar és una mesura de protecció d’infants i adolescents en situació de desemparament que vetlla pel desenvolupament integral del menor. Tot i això, segons dades de la Generalitat de ... -
Dues visions sobre la transició de primària a ESO segons els alumnes i exalumnes del Roure Gros
(2019-05-17)Aquest estudi busca descobrir una doble visió de la transició de la primària a la secundària, tractada des d’un punt de vista emocional. Per una banda, s’analitzen cinc casos concrets d’alumnes que ... -
Educació Física Emocional per a la millora de la competència emocional
(2014-05)El desenvolupament emocional forma part del desenvolupament integral de la persona i el paper de l’Educació Física pot ser clau per aconseguir-ho. En aquest estudi s’ha fet una investigació -acció per ... -
Efectivitat de la realitat virtual per a la inducció de relaxació
(2017)En el present treball s’ha avaluat l’eficàcia d’un equip de Realitat Virtual de baix cost pel maneig de l’ansietat i l’estrès induïts de forma experimental, més concretament hem volgut esbrinar si és ... -
Las emociones en la materia de Educación Física en estudiantes adolescentes y en el profesorado: Revisión bibliográfica
(2024)El bienestar emocional en el nuevo currículum educativo se considera un elemento definidor y principio pedagógico de la educación básica. Por esa razón, la educación emocional pretende potenciar el ... -
Emotional Analogous Data Interaction in the Work Space
(2019)The work environment and its architectural configuration increasingly seeks to give a conscientious response to the needs of its users as the built environment influences the health and well-being of ... -
English Rap: una proposta interdisciplinària d'anglès i de música per a Primària
(2014-12-04)Aquesta tesi doctoral és fruit d’una recerca que des d’un enfocament ecològic qualitatiu d’investigació etnogràfica centrada a l’aula, explora d’una banda els avantatges del treball interdisciplinari ... -
Estats emocionals i estratègies d'afrontament en una competició autònomica de Judo Cadet
(2019-05-17)El present Treball de Final de Grau tracta sobre els estats emocionals i les estratègies d’afrontament utilitzades pels esportistes d’una competició autonòmica de judo en subjectes de la categoria cadet. ... -
HETEROTOPIA WORK: Correlation Between the Domestic Built Environment and Home Offices During COVID-19 Confinement
(2020)The new COVID-19 context has transported work to a domestic setting. These new locations, heterotopic, do not always adequately respond to user needs. This paper explores the relationship between the ... -
How teachers’ beliefs, concerns and training affect on the application of drama play and arts in teaching Primary English learners
(2019-05-17)Drama play is considered to strengthen the bond between thought and expression in language and it provides suprasegmental and paralinguistics features. However, teachers still do not use it properly ... -
La influència d'una intervenció gamificada en la motivació i les emocions de l'alumnat
(2022-05-13)Aquest treball de fi de grau té com a objectiu analitzar l’impacte que té una intervenció gamificada en els factors motivacionals i emocionals de l’alumnat, com també interpretar la relació entre el ... -
Influència de l’assignatura d’educació física sobre les emocions dels alumnes de 4t d’ESO
(2021-02-24)Introducció. L’adolescència és una etapa de vida caracteritzada per desequilibris emocionals i alts riscs de patir trastorns mentals. Experimentar emocions positives en aquesta edat, esdevé una eina ... -
L'Educació emocional a l'Escola Puiggraciós
(2016-05)En el Treball Final de Grau(TFG) que exposo en les següents pàgines em proposo promoure millores relacionades amb l‟Educació Emocional (EE) a l‟escola Puiggraciós. Per fer-ho, aquest document s‟estructura ... -
L'Educació emocional a l'escola. Millora de l’empatia a les aules de cicle superior de l’Escola Les Aigües
(2016-05-13)El propòsit d’aquest estudi és analitzar l’educació emocional basada en l’empatia de les dues aules de 6è de l’escola Les Aigües de Cardedeu. Es pretén avaluar i analitzar dues visions sobre l’empatia; ... -
Les emocions del consumidor en el procés de compra de roba en botigues físiques dels joves d’entre 18 i 30 anys de Catalunya
(2023-05-30)El present estudi pretén identificar les emocions presents en els consumidors durant el seu procés de compra de roba en botigues físiques. La mostra està formada per 75 participants d’entre 18 i 30 ... -
L’Educació emocional i afectiva com a eina per fomentar un bon clima d'aula i de relació a l'escola inclusiva
(2016-05)L’educació emocional és una pràctica inclusiva dins l’escola que pretén ajudar a desenvolupar les competències emocionals. És un aprenentatge de vida que ajuda a conèixer les pròpies emocions i les dels ...