dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Ensenyament"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-12 de 12

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi dels conflictes a l’aula d’educació física 

      Porta Sabaté, Eva (2024-11-29)
      Aquest Treball de Fi de Grau analitza la gestió dels conflictes a l’aula d’educació física, destacant-ne les causes, les tipologies i les estratègies aplicades pels docents per prevenir-los i resoldre’ls. ...
    • Anàlisi dels factors claus de la tutoria des de la perspectiva del tutor de l’Educació Secundària Obligatòria i Post-Obligatòria 

      Gómez Cazorla, David (2021-06)
      La tutoria dins l’educació secundària és un element central dins la pràctica docent i esdevé un procés en què s’hi dedica temps a l’acompanyament i gestió d’un grup coordinat per un docent. Aquest, ...
    • Asesoramiento psicopedagógico y mejora de las prácticas de evaluación 

      Onrubia Goñi, Javier; Lago, José Ramón (2008)
      El trabajo pretende analizar la incidencia de un proceso de asesoramiento psicopedagógico en la práctica evaluativa en el aula de dos profesores de matemáticas de Educación Secundaria Obligatoria. ...
    • El conte musical com a eina d’inclusió per a alumnat nouvingut en un context de primària 

      Noguer Batlle, Rita (2025-05-19)
      Com ens sentiríem si d’un dia per l’altre ens hem de mudar de país, començar en una feina nova, amb persones que no coneixem, una manera diferent de treballar i en un idioma que no entenem? Quant ...
    • La fotografia històrica com a mitjà per aprendre 

      Gavaldà i Torrents, Antoni; Casanovas i Prat, Josep; Macaya, Albert; Ollé, M. Àngels (Maria Àngels); Salvat Altés, Agustí (2007)
    • La inclusió a través de l'aprenentatge cooperatiu 

      Brunet Portet, Berta (2021-05-11)
      La present recerca aborda el procés d’inclusió a l’aula a través de l’aprenentatge cooperatiu. L'estudi segueix un paradigma d’investigació interpretatiu des d’una aproximació qualitativa. Per a la ...
    • La libreta de ciencias 

      Martí i Feixas, Jordi; Jiménez i Bargalló, Isabel (2011)
      Es un nuevo instrumento didáctico que actúa como soporte de estrategias de enseñanza centradas en la investigación. El registro individual de las observaciones, experiencias, refl exiones, datos e ...
    • National identity, civic values and school textbooks in Spain: La Enciclopedia cíclico-pedagógica and El libro de España (1931-1957) 

      Tornafoch Yuste, Xavier; Opisso Atienza, Isavena (2015)
      There has recently been bitter controversy in Spain over the school subject of «Education for Citizenship». However, there is nothing new in the opposition of moral or civic models that sought to forge ...
    • Norbert Elias i les paradoxes educatives actuals 

      Collet, Jordi (Collet i Sabé) (2010)
      En el present article s’exposa la teoria de la civilització del sociòleg alemany Norbert Elias (1897- 1990). Aquesta perspectiva, que busca no perdre mai de vista la profunda interrelació entre ...
    • El Programa Cooperar per Aprendre / Aprendre a Cooperar (CA/AC) en un centre d'ESO: canvis i millores al procés d'Ensenyament-Aprenentatge 

      Dorca Mercader, Dolors (2022-01-11)
      L’objectiu principal d’aquesta recerca és indagar sobre la incidència del Programa CA/AC en l’organització de l’activitat educativa a l’aula amb estructures cooperatives; i en la percepció del professorat ...
    • Realitat metodològica de la didàctica de la història a les escoles de primària de Mataró 

      Caballero Navarro, Daniel (2024-05)
      This work focuses on making a description, based on interviews with primary school teachers, who have focused on knowing how the schools have adapted to the new current decree, with emphasis on the ...
    • USeminars. Construir coneixement 

      Comellas, M. Jesús (2017-02-08)
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC