dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Família i escola"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 50

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi de la importància de l’acció tutorial en l’orientació acadèmica i professional a la secundària 

      Codina i Nadal, Anna (2021-06-02)
      L’acció tutorial i el procés d’acompanyament i orientació que porten a terme els docents en la seva tasca com a tutors són vitals per al desenvolupament personal, acadèmic i professional dels alumnes. ...
    • Anàlisi de la relació entre família i escola que avança cap a la inclusió 

      Mundet Mola, Núria (2021-05)
      Els centres educatius han d’anar de la mà de les famílies dels infants. Una bona relació, i per tant, una bona participació entre ambdós agents educatius afavoreix l’aprenentatge i el desenvolupament ...
    • Anàlisi de la relació entre les concepcions i actituds que presenta el professorat d’un centre d’educació infantil i primària sobre l’atenció a la diversitat i la inclusió d’infants i famílies 

      Zambrano Cid, Cristina (2017-05)
      La inclusió educativa és un procés complex, el qual requereix temps i implicació per part de tots els membres de la comunitat educativa: infants, famílies i docents. En aquest sentit doncs, cal plantejar-se ...
    • Anàlisi de la relació que s'estableix entre l'escola de Gironella i les famílies 

      Cabanas Berenguer, Rosa (2022-05)
      El present treball és un estudi de cas sobre la relació entre les famílies i l’escola. Aquests dos agents són els punts de referència de l’infant que l’acompanyaran en el seu desenvolupament i creixement ...
    • Anàlisi de les eines TIC utilitzades a tres escoles bressol per a relacionar-se i comunicar-se amb les famílies i elaboració d'una guia per a l'elecció d'eines TIC com a mitjà de relació 

      Sanchez Garrote, Irene (2013-05-17)
      A l’escola bressol el vincle entre equip educatiu i família és de gran importància i, en la societat canviant en la que vivim, és important cercar noves vies de comunicació. Aquesta recerca és un estudi ...
    • Anàlisi del procés d'adaptació a la comunitat infantil : Escola Montessori Palau - Montgrí 

      Macià Gual, Aida (2016-05)
      La present investigació aborda el procés d'adaptació a l'aula de Comunitat Infantil d'un centre transformat per seguir els principis pedagògics de la doctora Maria Montessori, vist des del punt dels ...
    • Arts escèniques a l’aula Estratègia metodològica per a la inclusió i la creació de comunitat educativa 

      Camacho Vallejo, Sònia (2019-09-19)
      El teatre educatiu és un complement per a l'educació de joves i infants. Els espais teatrals són un reforç pedagògic. També és una eina de creixement personal i de coneixement interior en adults. ...
    • “Caminem Junts” : un projecte socioeducatiu d’acompanyament a famílies per millorar vincles amb els infants 

      Espelt Sallent, Cristina; Salces Jiménez, Judit (2016-05)
      L’objectiu d’aquest treball és dissenyar, executar i avaluar un projecte socioeducatiu d’acompanyament familiar. El projecte es diu Caminem Junts i està adreçat a un grup de famílies que participen al ...
    • Can schools become an inclusive space shared by all families? Learnings and debates from an action research project in Catalonia 

      Beneyto Seoane, Mar; Castillo Adrián, Josep; Collet, Jordi (Collet i Sabé); Tort, Antoni (2019)
      This article discusses a 2-year action research project carried out in Catalonia using a sample of seven schools with varying degrees of social and ethnic diversity, focusing on the debate and ...
    • Com poden ajudar les tutoritzacions al creixement de l'alumnat en la Secundària? 

      Jiménez Durán, Míriam (2023-05-29)
      El procés d’acompanyament i orientació que elabora l’equip docent en la seva tasca tutorial és vital pel desenvolupament personal, acadèmic i professional de l’alumnat. Aquesta recerca analitza la ...
    • La Comunicació entre l’escola i la família quan hi ha un nen amb necessitats educatives especials 

      Cuadros Díaz, Marta (2016)
      La relació i la participació de les famílies a l'escola és un fet fonamental per l'adequat desenvolupament de l'infant. Tant les famílies com l'escola són dos agents educatius indiscutibles per la ...
    • La convivència entre les famílies i l'escola. L'experiència de mares enllaç a Vic 

      Vila i Juvanteny, Noemí (2014-05)
      El present Treball Final de Grau (TFG) que porta com a títol La convivència entre les famílies i l’escola. L’experiència de Mares enllaç a Vic, es centra a estudiar el projecte Mares enllaç amb la ...
    • Detecció i anàlisis de factors de risc en psicopatologia infantil 

      Elias Cembrano, Henar (2017-05)
      El present estudi té com objectiu determinar si el gènere, l’estructura familiar i l’escola actuen com a factors de risc associats a la psicopatologia infantil. Amb aquest propòsit s’analitzen 80 alumnes ...
    • Docentes, familias e inclusión: perspectivas divergentes, barreras e (in)comunicaciones entre docentes y familias 

      Camacho Vallejo, Sònia; Collet, Jordi (Collet i Sabé); Soldevila Pérez, Jesús (2024)
      En España, hay una la falta de investigaciones empíricas sobre cómo se dan las relaciones entre docentes y familias con criaturas etiquetadas con Necesidades Educativas Especiales (NEE). Ante esa ...
    • La educación familiar hoy : Nuevos modelos, nuevas tensiones y nuevas desigualdades 

      Collet, Jordi (Collet i Sabé) (2014)
      En contra de lo que algunos discursos docentes y académicos exponen sobre la dimisión educativa parental y la delegación de funciones familiares en la escuela, los resultados del trabajo de campo ...
    • Educar els fills és molt complicat! Els malestars actuals de la socialització familiar 

      Collet, Jordi (Collet i Sabé) (2011)
      En les diferents recerques sobre la socialització familiar són cada vegada més habituals les referències dels progenitors catalans de classes mitjanes i altes a la complexitat, a les dificultats i a ...
    • Escola i treball comunitari per a l’educació inclusiva. Anàlisi d’una realitat socioeducativa: Escola Xoriguer de Centelles 

      Camacho Vallejo, Sònia (2018-05-14)
      Actualment, en l’àmbit social i de l’educació s’hauria d’aposta per un treball comunitari, posicionat cap a una generació de noves aliances amb diferents actors de la comunitat educativa i social. ...
    • Escuelas, famílias y éxito escolar 

      Collet, Jordi (Collet i Sabé); Tort, Antoni (2012)
      Explorar la relación entre escuela y familia, vinculándola al éxito escolar, es el objetivo de la investigaciónacción que miembros del Grup de Recerca Educativa de la Universitat de Vic (GREC) están ...
    • Escuelas, famílias y resultados académicos. Un nuevo modelo de análisis de las relaciones entre docentes y progenitores para el éxito de todo el alumnado 

      Collet, Jordi (Collet i Sabé); Besalú, Xavier; Feu, Antoni; Tort, Antoni (2014)
      En este artículo se presenta un modelo de análisis de las relaciones entre docentes y familias basada en cuatro elementos: a) La metáfora de la escuela como país; b) El análisis crítico de los modelos ...
    • Estudi de les creences de docents i famílies sobre la relació entre ells i quin és l’estat actual d’aquesta. 

      Casanovas i Ribó, Arnau (2021-05-31)
      Com a futurs docents hem de tenir molt present la relació que s’estableix entre professorat i família als centres educatius de secundària i també conèixer com hauria de ser aquesta, ja que la seva ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC