dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Infants autistes"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-12 de 12

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi de la teràpia assistida amb gossos respecte a les habilitats comunicatives dels infants amb trastorn de l'espectre autista 

      Fernández Delgado, Laura (2019-05-17)
      A partir de la teràpia assistida amb gossos que es realitza a un centre d’educació especial, sorgeix l’objectiu d’estudiar l’impacte de les teràpies assistides amb gossos en les habilitats comunicatives ...
    • Efectivitat de l’equinoteràpia en la millora de l’equilibri en infants d’entre 6 i 12 anys amb Trastorn de l’Espectre Autista 

      Fabre Montañez, Anna (2021-05)
      Objectiu: L’objectiu d’aquest estudi és avaluar l’eficàcia de l’equinoteràpia en la millora de l’equilibri en infants d’entre 6 i 12 anys diagnosticats de TEA (Trastorn d’Espectre Autista). Metodologia: ...
    • Estratègies d’ensenyament – aprenentatge per a alumnes amb barreres per a l’aprenentatge dins les escoles inclusives 

      Garcia Reyes, Clàudia; Molina Cuadros, Paula (2016-05)
      En l’actualitat molts dels infants amb Trastorn Espectre Autista (TEA) gaudeixen d’una escolarització ordinària. És per això que en aquesta recerca volem conèixer quines són les estratègies d’ensenyament ...
    • La hipoteràpia aplicada en alumnes amb trastorn de l'espectre autista 

      Sánchez i García, Lorena (2015-05)
      A continuació, es pot trobar un treball de recerca i investigació, conegut amb el nom de Treball final de Grau. El tema principal d’aquest estudi és sobre la hipoteràpia aplicada a alumnes amb autisme, ...
    • La importància de l'acompanyament en un infant diagnosticat amb Autisme durant la transició de l'etapa educativa d'Infantil a Primària 

      Vives i Bové, Laura (2021-05-13)
      L’autisme és un trastorn que desenvolupa moltes manifestacions clíniques i per això, encara costa definir-lo d’una única manera. Tanmateix, la majoria de les persones que presenten aquest diagnòstic ...
    • L'estudi sobre el reforç terapèutic en infants amb discapacitat intel·lectual i trastorn de l'espectre autista en realitzar un programa d'intervenció assistida amb cans 

      Gilibets Pastor, Laia (2021-05-14)
      L’actual recerca consisteix en analitzar si la Intervenció Assistida amb Cans millora aspectes de la qualitat de vida en infants que presenten Trastorn de l’Espectre Autista i Discapacitat intel·lectual ...
    • La música per a millorar el vincle entre pares i els seus fills amb autisme. Intervenció des de la Teràpia Ocupacional 

      Sancho Vilalta, Eva (2015-05)
      Aquest estudi té com a objectiu valorar l’eficàcia d’un programa d’intervenció des de la Teràpia Ocupacional per millorar el vincle entre un nen amb autisme i els seus pares mitjançant la música. Per ...
    • El paper del joc en el desenvolupament d'infants amb TEA 

      Pineda i Agurto, Karen (2013-05)
      Jugar no és només un sinònim de diversió, sinó que darrera d’aquesta acció s’amaguen molts elements que són imprescindible per al desenvolupament infantil, ja que l’afavoreix ...
    • La pràctica musical com a eina inclusiva en infants amb TEA 

      Contreras Cañas, Dàmaris (2021-09-01)
      En el present Treball de Final de Grau del títol de Grau en Mestra d’Educació Primària, Menció en Música, s’ha volgut evidenciar els beneficis que ofereix la música a l’hora de ser practicada dins d’un ...
    • Quin impacte evolutiu té l'equitació terapèutica aplicada al Trastorn d'Espectre Autista (TEA)? 

      Bansell i Hornowska, Cristina; Coderch i Puertas, Carla (2021-05)
      El tema principal d’aquest treball de recerca i d’investigació és sobre l’equitació terapèutica aplicada a alumnes amb autisme. Per aquest motiu, la principal finalitat d’aquesta recerca és identificar ...
    • TEA i inclusió educativa : quines són les actituds dels docents envers la inclusió d’alumnat amb TEA a les aules ordinàries? 

      Corominas Pagès, Marta; Moreno Barja, Sandra (2016-05)
      En els últims anys, la inclusió d’alumnes amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) en centres d’educació ordinària ha provocat importants canvis metodològics i curriculars per part dels docents. Tot ...
    • Tractament de fisioteràpia en el Trastorn d’Espectre Autista: hidroteràpia o hipoteràpia? 

      Verdaguer Grau, Sandra (2019-05)
      Objectiu: L’objectiu de l’estudi és avaluar l’eficàcia de la teràpia aquàtica en vers la teràpia equina en el tractament de nens d’entre 6 i 9 anys diagnosticats de TEA (Trastorn d’Espectre Autista) ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC