dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Intel·ligència emocional"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-16 de 16

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi del treball de l'educació emocional a les escoles d'Osona central 

      Hernández Terrés, Emma (2015-05)
      En el Treball Final de Grau(TFG) exposat en les següents pàgines em proposo analitzar el treball de l’Educació Emocional(EE) en les escoles d’Osona central. Per fer-ho, aquest document s’estructura en ...
    • Autoeducació, el camí per educar des de les emocions 

      Gómez Pairó, Judith (2017-05)
      L’educació emocional, últimament està molt present a la nostra societat, però sabem què és? Què ens aporta? Per què es creu que és important introduir-la a l’escola? Realment som conscients del que ...
    • Com canalitzar les emocions a través de la música en l’etapa d’Educació Primària 

      Bergadà Sánchez, Joan (2021)
      Aquest treball, busca per una banda, investigar la influència que té la música en relació amb les emocions de l'ésser humà, concretament, amb infants i adolescents. Per altra banda, observar i analitzar ...
    • Correlació entre la intel·ligència emocional i l'autoconcepte en estudiants de batxillerat d'un institut del Vallès Oriental 

      Serra Plana, Marta (2021-05-14)
      Durant l’adolescència s’experimenten una sèrie de canvis psicosocials i cognitius que influencien en la seva construcció de la identitat; i la intel·ligència emocional i l’autoconcepte són dos aspectes ...
    • Disseny i aplicació d'un programa de desenvolupament de la intel·ligència emocional per a adolescents amb simptomatologia ansiosa 

      Jaumà Lluch, Helena (2024-06-30)
      La intel·ligència emocional és la capacitat d’entendre, expressar i regular les pròpies emocions i les dels altres. Unes competències emocionals ajustades, així com l’ús d’estratègies efectives ...
    • Educació física emocional: anàlisi de la intel·ligència emocional dels adolescents de l'escola Sagrada Família Horta de Barcelona 

      Gomá Mazzoni, Carolina (2020-06-02)
      El propòsit d’aquesta recerca és analitzar la Intel·ligència Emocional dels adolescents segons les variables gènere i edat (primer i segon cicle d’Educació Secundària Obligatòria) al centre educatiu ...
    • Las emociones en la materia de Educación Física en estudiantes adolescentes y en el profesorado: Revisión bibliográfica 

      Rabassa Blanco, Jordi; Arumí Prat, Joan (2024)
      El bienestar emocional en el nuevo currículum educativo se considera un elemento definidor y principio pedagógico de la educación básica. Por esa razón, la educación emocional pretende potenciar el ...
    • Estudi de cas de la influència d’una intervenció en la Intel·ligència Emocional dels adolescents d’un CSMIJ 

      Trejos Llecha, Natàlia (2021-03)
      Emotional intelligence (EI) is understood as the ability to monitor and recognize our emotions and those of others, allowing us to use affective information to guide our thoughts and actions. The ...
    • Estudi de la relació entre intel·ligència emocional i benestar psicològic i disseny d'una proposta d'intervenció 

      Pujol Ripoll, Marta (2021-05-10)
      La Intel·ligència Emocional i el Benestar Psicològic son dos grans temes d’interès en la nostra societat actual. La manera en què comprenem, processem i expressem la informació emocional té a veure amb ...
    • Identificació de l'autoconcepte físic de l'alumnat de secundària i les variables amb més influència sobre aquest actualment 

      Ballart Luján, Adrià (2023-05-28)
      L'Autoconcepte Físic dels adolescents s'ha vist afectat en els darrers anys a conseqüència dels canvis socials i l'augment de les noves tecnologies. La influència constant de les xarxes socials i la ...
    • La influència de la intel·ligència emocional en la qualitat de les relacions interpersonals dels estudiants universitaris 

      López Aguilera, Núria (2021-05-01)
      La Intel·ligència Emocional és un fenomen relativament actual que ha despertat interès al llarg dels darrers anys. Actualment, és el centre d’estudi de multitud d’investigacions en l’àmbit de la Psicologia ...
    • La intel·ligència emocional i la seva relació amb el benestar psicològic i les habilitats socials 

      Vidal Amaro, Graciela (2019-05)
      En l’actualitat, la intel·ligència emocional és un tema que desperta un elevat grau d’interès en la nostra societat. En els últims anys, la Psicologia ha passat d’un model centrat en els trastorns ...
    • L'Educació emocional a l'Escola Puiggraciós 

      Casabayó Casas, Mònica (2016-05)
      En el Treball Final de Grau(TFG) que exposo en les següents pàgines em proposo promoure millores relacionades amb l‟Educació Emocional (EE) a l‟escola Puiggraciós. Per fer-ho, aquest document s‟estructura ...
    • L'educació emocional dins l'aula de música de secundària 

      Sesé Genís, Alba (2023-05-17)
      Aquesta investigació s’endinsa en el coneixement de l’educació emocional, els seus beneficis i la seva aplicació pràctica dins les aules d’educació secundària, amb l’objectiu de crear un seguit ...
    • L'impacte de la intel·ligència emocional i l'autoestima davant l'estrès acadèmic en els estudiants universitaris a Catalunya 

      Folk Delgado, Noelia (2023-05-30)
      Avui dia, la major part d’estudiants pateixen d’estrès, però aquest incrementa especialment en la transició a la universitat degut al procés d’adaptació que han de fer els joves, majoritàriament, en ...
    • L'impacte de la música en l'adolescència: Construcció de la identitat i regulació emocional 

      Mesquida Llufriu, Júlia (2024-05-30)
      L’adolescència representa un període clau en el descobriment de la identitat, i la música emergeix com un factor significatiu en aquest procés. És per això, que l’objectiu d’aquest estudi és explorar ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC