dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Literatura infantil"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-14 de 14

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • An analysis of Prince Cinders and Cinder-Elly through a gender perspective: masculinities and femininities 

      Carrasco Ortega, Alba (2020-05)
      Gender has emerged as an important social issue in our current European culture. Thus, schools are facing the new need focusing their beliefs on an equal gender perspective. The current study aims to ...
    • An editor in the creative process: Denise Johnstone-Burt in Anthony Browne’s into the forest 

      Canals Botines, Mireia; Lepri, Chiara (2019)
      Denise Johnstone-Burt has been Anthony Browne’s editor for many years and she has been by his side in the creative process of many of his picture books. In this article, the work of Johnstone-Burt ...
    • Aproximació al tractament del conte meravellós a l’aula de parvulari de Suècia: Proposta de millora 

      Ferrés Canals, Clàudia (2017-05)
      El conte és una obra d’art literària que va destinat als més petits amb la finalitat de provocar desig i il·lusió a través de les seves històries fantàstiques i imaginaries. El tractament del conte ...
    • Cuentos (des) explicados: la caperucita roja y la caperucita forzuda 

      Canals Botines, Mireia (2023)
      The aim of this article is to carry out a brief but exhaustive study of Perrault’s story of Little Red Riding Hood and compare it with one of his modern rewritings, the version of Vivim del Cuentu. The ...
    • El dol a la literatura infantil: criteris per a la selecció de bones obres relacionades amb el dol 

      Soler Arimany, Júlia (2018-05)
      En el present treball es pretén saber quins són els criteris per a seleccionar obres interessants a nivell literari, relacionades amb el dol i/o la mort, que ajudin a créixer en tots els sentits. També, ...
    • Encomi de M. Carme Bernal i Creus: amb motiu de la seva jubilació: La naturalesa de l’infant i la poesia 

      Vila Saborit, Berta; Amat, Vanesa; Rubio i Larramona, Carme (2023-01-18)
    • Les biblioteques d’aula una eina pedagògica a l’educació infantil 

      Mas Armengol, Meritxell (2019)
      Partint del significat de la lectura a l’educació infantil i el sentit d’una biblioteca dins les aules d’aquests nivells l’article ens mostra el disseny d’una intervenció pedagògica en un centre educatiu ...
    • Lionni's Little blue and little yellow: the joy of the encounter 

      Lepri, Chiara; Canals Botines, Mireia (2018)
      Little blue and little yellow is a narration through images. In this article, the iconic language and the verbal language are analysed. As for the visual code, it discusses the illustration’s task of ...
    • Literatura infantil: Criteris per elaborar una tria conscient de les obres 

      Pujol Pérez, Maria (2022-05)
      La finalitat d’aquest estudi és, per un cantó, conèixer quins són els millors criteris a tenir en compte a l’hora de seleccionar una bona obra de literatura infantil i, per l’altre, esbrinar què opinen ...
    • L’estímul auditiu com a recurs per afavorir els processos de construcció de significat en la literatura infantil 

      Olea Flores, Laia (2016-05)
      Els sentits són la primera font de coneixement dels individus. Des de que naixem entrem en contacte amb el món a través dels sentits. Per aquest motiu és imprescindible una progressió positiva d’aquests ...
    • Storytelling Revisited 2018: Gender, Language, Music, Cinema 

      Camps Casals, Núria; Canals Botines, Mireia; Medina Casanovas, Núria (2019-03)
    • Storytelling Revisited 2019: Music, Gender, Language, Cinema 

      Camps Casals, Núria; Canals Botines, Mireia; Medina Casanovas, Núria (2020-02)
    • Tractament de la diversitat familiar a les aules de cicle inicial i a la biblioteca d'aula 

      Suriñach Lopez, Meritxell (2022-05)
      Les aules de l'escola han de ser una representació real de la societat en la qual vivim, per això és molt important que els nens i nenes rebin tota la informació necessària per afrontar-se a aquesta. ...
    • Unexplained tales: Cinderella and Prince Cinders 

      Canals Botines, Mireia; Raluy Alonso, Àngel (2025)
      Storytelling is an age-old human practice, and contemporary children's literature has attempted to reverse old clichés by including alternative characters. However, studies indicate that children, ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC