dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Pedagogia"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 30

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Activar el patrimoni educatiu: de la memòria a la identitat pedagògica 

      Collelldemont Pujadas, Eulàlia; Torrents i Buxó, Jacint (2007)
      En el marc de l’actual debat entorn del patrimoni etnològic i cultural, l’article busca fer una reflexió sobre les característiques que defineixen el patrimoni educatiu a fi d’avançar en la seva ...
    • Alteritzar la singularitat: veus per a una pedagogia de l'experiència 

      Collelldemont Pujadas, Eulàlia; Pla, Gil (2003)
      Parte de la investigación en torno a la realidad educativa que se ha desarrollado durante los últimos años se caracteriza por intentar encontrar formas de interpretación orientadas a significar los ...
    • Anàlisi de l’impacte d’una metodologia d’aprenentatge basada en projectes a la classe d’educació física sobre la motivació i la participació activa dels alumnes de 3r d’ESO de l’Escola Joviat 

      Soldevila Martí, Judit (2017-06)
      Existeix un sentiment de desgast i desencant per les reformes educatives que s’han fet, la qual cosa ens ha de dur a invertir esforços en la mobilització dels sabers adquirits i en la producció de ...
    • Anàlisi dels efectes sobre l’alumnat d’una experiència gamificada envers la metodologia tradicional 

      Nevado Llamas, Adrián (2021-06-04)
      En aquest treball es porta a terme un estudi comparatiu entre els efectes que provoca l’aplicació d’una model innovador, envers els efectes provocats per una metodologia tradicional. L’objectiu és ...
    • Challenges for the New Century Schools for All and Narrowing Gaps through Transformation Pedagogies 

      González Davies, María (2006)
      La pedagogia ha tractat la qüestió de gènere i d’educació? I si és el cas, de quina manera? Quins han estat els resultats? Tant el valor de l’educació com el de gènere foren qüestionats i revisats ...
    • Les converses: elements per a la història cultural 

      Gómez Mundó, Anna (2013)
    • Creación de una productora de espectáculos pedagógicos 

      Mora Turró, Nil (2021-05)
      Bienvenidos y bienvenidas a INNY, un espectáculo pedagógico donde os vais a emocionar, enriquecer, divertir y empoderar. Sin lugar a duda, será una experiencia única en la que viviréis una fusión ...
    • El dinamisme dels projectes de participació comunitària. Estudi de cas: municipi del Tagamanent 

      Guiteras Garrell, Alba (2022-05-13)
      A través d’un procés de participació iniciat l’any 2014 al municipi del Tagamanent, el 2019 s’aprova el PAM (Pla d’Actuació Municipal), un document estratègic que defineix els objectius i les línies ...
    • Educació i pedagogia: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere 

      Rifà Valls, Montserrat (2018)
      Montserrat Rifà Valls, professora de la Universitat Autònoma de Barcelona, recull en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de l’educació ...
    • Encomi d'Antoni Tort i Bardolet: amb motiu de la seva lliçó de jubilació: Lliçons per a una lliçó. Fragments d’un discurs pedagògic 

      Soler i Mata, Joan (2024-01-17)
    • Las escuelas experimentales de Ushuaia (Argentina) 

      Andrea Scipione, Carolina (2022-05-13)
      Aquest estudi de casos té com a finalitat descriure i analitzar la pedagogia proposada per les Escuelas Experimentales d’Ushuaia (Argentina). Concretament, s’analitzen diverses qüestions, com són: el ...
    • Fragments d'història cultural per a una composició pedagògica: Propostes per pensar l'experiència educativa 

      Collelldemont Pujadas, Eulàlia (2013)
    • Fuentes de actitud y motivación por la literatura y la traducción en el aula de ELE: el uso de la traducción en clases de lengua y literatura 

      González Almarcha, Patricia (2018)
      El contexto inicial en el que surge este trabajo es el creciente interés por el estudio de español, ante la constatada importancia económica, social y política de esta lengua en el mundo (Fernández Vítores, ...
    • El Hip Hop com a eina pedagògica 

      Artigas i Roura, Roger (2022)
      El que es pretén amb aquesta investigació, és reflexionar sobre l’eficàcia del Hip Hop com a eina pedagògica i reflexionar sobre pedagogies menys usuals com són els tallers de rap i graffiti basant-nos ...
    • Inclusió a la Bolonyesa. Els referents teòrics i metodològics que fonamenten i acompanyen el mètode de Nicola Cuomo: L’emoció de conèixer i el desig d’existir 

      Colobrans Farrés, Jordi (2014-05)
      Les següents pàgines tracten buscar sota quins referents teòrics i metodològics es fonamenta el mètode de “l’Emoció de conèixer i el desig d’existir”, un enfocament educatiu de caràcter global creat pel ...
    • Introducing classical literature to learn English in early childhood education 

      Vila Ruiz, Alba (2022-05)
      This research has as its main purpose to introduce classical English literature in early childhood education, to be able to record whether this literature can help children to learn vocabulary in a ...
    • L'acció i la reflexió pedagògiques. Entre la permanència i el canvi. 

      Tort, Antoni (2016)
      Els cinquanta números de Temps d’Educació són un motiu per a repensar el sentit de la reflexió pedagògica, avui. Com ho són el set-cents anys de la mort de Ramon Llull o els cent anys de la publicació ...
    • L'Educació Física en l'escola del futur: una visió global a través dels models pedagògics 

      Nonell Ruscalleda, Marçal (2022-06-03)
      La següent investigació articulada a través d’una metodologia “Top-down”, explora la situació actual de l’Educació Física a escala global, per a posteriorment presentar els models pedagògics i les noves ...
    • L’experiència de l’escola en temps de la pedagogia intuïtiva a Espanya 

      Padrós Tuneu, Núria (2018)
      En aquest article es presenta una revisió sobre els usos dels objectes educatius, especialment de la utilització dels materials intuïtius en els diferents centres educatius entre 1900 i 1940, període ...
    • Metamorfosi. Dificultats i oportunitats en el procés de transformació pedagògica: el cas de l’Escola Els Castanyers de Viladrau 

      Duarte i Riba, Guillem (2016-05)
      Aquest Treball de Final de Grau persegueix determinar les condicions necessàries per dur a terme un canvi didàctic i pedagògic en una comunitat educativa, partint del cas concret de l’Escola Els Castanyers ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC