dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Satisfacció del consumidor"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-4 de 4

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Dark chocolate acceptability: influence of cocoa origin and processing conditions 

      Torres Moreno, Míriam; Tarrega, Amparo; Costell Ibáñez, Elvira; Blanch i Colat, Consol (2011)
      BACKGROUND: Chocolate properties can vary depending on cocoa origin, composition and manufacturing procedure, which affect consumer acceptability. The aim of this work was to study the effect of two ...
    • Influence of label information on dark chocolate acceptability 

      Torres Moreno, Míriam; Tarrega, Amparo; Torrescasana, Eva; Blanch i Colat, Consol (2012)
      The aim of the present work was to study how the information on product labels influences consumer expectations and their acceptance and purchase intention of dark chocolate. Six samples of dark choco- ...
    • Pla de Màrqueting estratègic de Corretja S.L 

      Corretja Romeu, Ferran (2016)
      “El pla de màrqueting es un document escrit en el que, de una forma sistemàtica i estructurada, i previs els corresponents anàlisis i estudis, es defineixen els objectius a aconseguir en un període de ...
    • Valoració de la qualitat i la satisfacció de les persones usuàries del Club Natació Caldes, tenint en compte la percepció de saturació de les instal·lacions 

      Raviña, César Ariel (2016-05)
      L’objectiu del present estudi, és analitzar la percepció de la qualitat i la satisfacció de les persones usuàries del Club Natació Caldes, tenint en compte la seva percepció de saturació de les ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC