dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Aprenentatge cooperatiu"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-17 de 17

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi de l'impacte d'un IFE d'auxiliar en manteniment d'instal·lacions esportives en l'autonomia d'una alumna amb síndrome X fràgil 

      Gregori Sorribes, Carlota (2022-05-12)
      Aquest Treball final de Grau (TFG) avalua l’impacte d’un Itinerari Formatiu Específic (IFE) d’Auxiliar en Manteniment d’instal·lacions Esportives en l’autonomia d’una alumna amb Síndrome X Fràgil de ...
    • Anàlisi de la implementació de l'aprenentatge cooperatiu segons el model CA/AC en mestres tutors i mestres d'educació física 

      Berenguer Carrera, Núria (2024-02-14)
      L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar la implementació de l’aprenentatge cooperatiu (AC) segons el model Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar (CA/AC) en mestres tutors i mestres d’educació ...
    • Anàlisi de la influència de l’aprenentatge cooperatiu en la implementació de la unitat didàctica de bàdminton, al curs escolar de 2n d’ESO de l’Institut de Sarrià de Ter 

      Comas Rosselló, Sebastià (2021-06-04)
      Es porta a terme una anàlisi del model pedagògic de l'aprenentatge cooperatiu dins les classes d'Educació Física, concretament al curs de segon d'ESO de l'Institut de Sarrià de Ter. L'objectiu general ...
    • Anàlisi dels efectes sobre l’alumnat d’una experiència gamificada envers la metodologia tradicional 

      Nevado Llamas, Adrián (2021-06-04)
      En aquest treball es porta a terme un estudi comparatiu entre els efectes que provoca l’aplicació d’una model innovador, envers els efectes provocats per una metodologia tradicional. L’objectiu és ...
    • Aprender en equipos de aprendizaje cooperativos 

      Pujolàs Maset, Pere; Lago, José Ramón (2018)
      El programa CA/AC (Cooperar para aprender/Aprender a cooperar) consiste en un conjunto de actuaciones encaminadas a enseñar al alumnado a trabajar en equipo. Este programa es el resultado de la investigación ...
    • Aprendizaje cooperativo en Educación Física como estrategia inclusiva para favorecer la cohesión del alumnado en un grupo de 3º ESO 

      Martí Escamilla, Robert (2024-06-01)
      Este Trabajo Final de Máster pretende analizar si el aprendizaje cooperativo aplicado a la Educación Física puede ser una herramienta para mejorar la cohesión, la convivencia y la participación en un ...
    • El aprendizaje cooperativo para la cohesión, la inclusión y la equidad 

      Lago, José Ramón; Soldevila Pérez, Jesús; Jiménez Perales, Verónica (2018)
      Nuestra aportación en este capítulo se va a centrar en cómo el aprendizaje cooperativo, cuando se desarrolla atendiendo a unos determinados principios, criterios y orientaciones como los que propone ...
    • Convivència escolar: Què és, què l’afecta i com la millorem des de l’Educació Física? 

      Martínez Mestre, Sergi (2024-05-31)
      Aquest Treball Final de Màster aborda el tema de la convivència escolar i quines conductes de l’alumnat l’alteren, dificultant el bon desenvolupament de les sessions i la consecució dels objectius ...
    • Hacia una cultura cooperativa del aula: estudio de caso en educación primaria. [Towards a cooperative culture of classroom: case study in elementary school] 

      Traver Albalat, Santiago; Moliner García, Odet; Lago, José Ramón (2023)
      El artículo presenta los resultados de una investigación longitudinal que describe el proceso de transición de un aula con una estructura de trabajo individualista y/o competitiva a un aula con una ...
    • Hibridant models pedagògics en l’educació física: valoració de l’impacte produït en les habilitats cooperatives i les capacitats tècniques de l’alumnat 

      Boada Valmaña, Jordi (2021-06-04)
      La unió de diverses característiques de diferents models pedagògics, o la creació d’un nou model a partir d’aquestes cohesions, fomenta l’increment i les potencialitats que els diferents models ...
    • How eTwinning projects enhance children’s motivation on English Language Learning 

      Vilà Vendrell, Marina (2022-01-14)
      The aims of this dissertation are to explore the effects of eTwinning, an innovative way of cooperative learning. In line with this, the present study explores the ways in which eTwinning projects ...
    • Implementing the cooperative learning approach in a secondary EFL classroom: students’ learning and engagement perceptions on cooperative learning 

      Ramírez Llobregat, Elena (2021-06)
      The purpose of this study is to gain insight into the students' perceptions on learning and engagement as a result of the implementation of cooperative learning in the EFL secondary classroom. ...
    • Les xarxes de col·laboració de professorat entre escoles: impactes, dificultats i reptes de futur 

      Moreras Costa, Elisabet (2022-09)
    • La mejora de la autonomía y la autorregulación en educación primaria mediante el aprendizaje cooperativo 

      Napal Iracheta, Maite (2024-06-01)
      El objetivo principal es mejorar las capacidades de autonomía y autorregulación en un grupo de 5º curso de Educación Primaria. Para ello, se defiende la idea teórica de que el AC, en el marco de la ...
    • El proceso de desarrollo del Programa CA/AC en 1º de Educación Primaria 

      Nubla López, Amaia (2021-06-18)
      El objetivo general de esta investigación es diseñar e implementar una propuesta didáctica de Aprendizaje Cooperativo, basada en el Programa CA/AC: Cooperar para Aprender, Aprender a Cooperar; en tres ...
    • Processos d'ensenyament i aprenentatge a l'aula en el marc de la inclusió: Estudi d'un procés d'assessorament 

      Raurell González, Jana (2023-05-12)
      El present estudi pretén analitzar un procés d’assessorament sobre la millora de la incorporació de l’aprenentatge cooperatiu a les aules, i les decisions pertinents a nivell de centre. L’estudi ...
    • The inclusion of students who are most vulnerable to exclusion via cooperative learning. A longitudinal case-study 

      Traver Albalat, Santiago; Lago, José Ramón; Moliner García, Odet (2022)
      Research into the effectiveness of cooperative learning for students who encounter barriers to participation and learning, and for those who show resistance to cooperative learning, produces poor ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC