dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Aprenentatge motor"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-5 de 5

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Desenvolupament motor dels infants nascuts a terme i prematurs durant els primers 18 mesos de vida: estudi observacional transversal de casos i controls 

      Franquesa Escalé, Meritxell; Jofre Gómez, Carla; Tur Di Stefano, Taïna (2025-04)
      El desenvolupament motor en la primera infància està estretament relacionat amb la maduració del sistema nerviós i la interacció amb l’entorn. En els nadons prematurs, la immaduresa neurològica i les ...
    • Do babies and adults feel the same in an aquatic programme for babies? 

      Pla, Gil; Jiménez Perales, Verónica; Martínez Olmo, Francesc; Benlloch, Montse; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia (2025)
      Antecedentes. El interés por los programas acuáticos para bebés ha crecido significativamente en todo el mundo. Aunque numerosos estudios han examinado los efectos de estos programas sobre el desarrollo ...
    • Efectivitat de la intervenció precoç de Fisioteràpia per promoure el desenvolupament psicomotor en nadons prematurs tardans: estudi pilot d'assaig clínic aleatoritzat 

      Pascual Bestard, Maria del Mar (2021-05)
      Introducció: els nadons prematurs tardans són aquells nascuts entre la setmana 34 i 36 d’edat gestacional. Aquets tenen taxes de morbi-mortalitat més altes que els nascuts a terme, per la seva immaduresa ...
    • Moviment i llenguatge. La relació que hi ha entre el desenvolupament del moviment amb el desenvolupament del llenguatge durant l’etapa 3-6 

      Farrés Masramon, Maria (2024-05-10)
      El desenvolupament del moviment i el desenvolupament del llenguatge sempre han estat aspectes que s'han treballat per separat. Aquest treball de fi de grau, permet entendre la interrelació que hi ...
    • Potenciar l’autonomia a través de l’activitat física als alumnes amb discapacitat intel·lectual 

      Lozano Plana, Helena (2025-05-19)
      Aquest treball analitza la influència que té l’activitat física en l’autonomia de les persones amb discapacitat intel·lectual, amb l’objectiu de comprovar que l’educació física i l’esport poden ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC