Browsing by Subject "Ciències -- Didàctica"
Now showing items 1-9 of 9
-
Aprendre a investigar i investigar per comprendre
(2013)Diversos estudis i informes actuals posen èmfasi en la necessitat d’introduir estratègies didàctiques centrades en la investigació a l’aula i dirigides a la revisió dels models explicatius de l’alumnat. ... -
Cambios y continuidades en los modelos de actividad de actividad científica que utilizan los estudiantes de maestro de Educación Primaria en las secuencias de actividades que planifican
(2013)l presente estudio forma parte de un proyecto más amplio de investigación sobre el desarrollo del conocimiento didáctico para la enseñanza de las ciencias en maestros de ... -
Com raonen els nens i nenes de sisè de primària amb la llibreta de ciències? Un model vàlid per ensenyar a aprendre i per aprendre a ensenyar
(2012)Aquest article presenta l’ús de la llibreta de ciències com a eina per desenvolupar el pensament científic en els infants. A partir d’una experiència col·laborativa entre universitat i escola relacionada ... -
Disseny i implementació d'activitats de joc per aprendre ciències: Experiències emocionals de mestres en formació inicial
(2023-02-10)Dissenyar jocs per ensenyar ciències és un repte per als mestres en formació inicial a causa de la dificultat a alinear aspectes lúdics i didàctics. Tanmateix, aprendre a ser mestre és una pràctica ... -
La libreta de ciencias
(2011)Es un nuevo instrumento didáctico que actúa como soporte de estrategias de enseñanza centradas en la investigación. El registro individual de las observaciones, experiencias, refl exiones, datos e ... -
L’Impacte d'una formació audiovisual en l'aprenentatge de la didàctica de les ciències amb un grup de mestres de primària
(2016-09)En aquesta recerca s'analitza l'impacte d'una formació audiovisual en un grup de quatre mestres de ciències d'educació primària. Per determinar l'impacte d'aquest vídeo didàctic es fan dues anàlisis ... -
El model d’investigació a l’ensenyament de les ciències a l’educació primària: Dues percepcions diferents
(2024)Aquesta recerca s’ha portat a terme per conèixer més el model d’investigació i analitzar la seva viabilitat al paradigma educatiu actual. Les dades s’han aconseguit mitjançant dos grups de discussió, ... -
Preservice teacher knowledge application: from model-centred instruction to lesson plan design
(2016-05-20)Aquesta recerca analitza la capacitat que tenen els estudiants de mestre per posar en pràctica els seus aprenentatges referents a les teories d’ensenyament i aprenentatge de les ciències basades en la ... -
El uso de evidencias en la escritura científica en los estudiantes de magisterio
(2013)El uso de evidencias en la escritura de conclusiones empíricas es un elemento clave de una correcta comprensión del discurso científico. Promover este aspecto entre los alumnos de primaria requiere ...