dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Ciències socials -- Ensenyament"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-7 de 7

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi del patrimoni proper com a recurs en la didàctica de les ciències socials 

      Anfrons i Pascual, Ester (2013-05-17)
      La pregunta inicial d’aquesta investigació rau en si el patrimoni proper és un recurs que facilita l’aprenentatge de les ciències socials als nens i nenes. Per tal de donar resposta a aquesta qüestió, ...
    • Com ensenyar l’evolució humana a la prehistòria a partir de recursos didàctics: Experiències a les escoles 

      López Cordón, Esther; Sala Seisdedos, Alba (2015-05)
      Aquest treball consisteix en una investigació per poder saber com afecten les noves metodologies més innovadores en la didàctica de les Ciències Socials, concretament a la temàtica de la Prehistòria. ...
    • Comparativa entre l'aprenentatge del paisatge a partir del llibre de text i a partir de l'experimentació 

      Pérez Mata, Jéssica (2013-05-17)
      En aquest treball, trobareu tot un seguit de teoria que emmarca, si més no, l’estudi realitzat, amb autors que defensen unes idees o unes altres, amb les lleis actuals d’educació i amb els diferents ...
    • Didáctica del tiempo en educación infantil. El tiempo percibido de los infantes 3-6 años a partir del dibujo libre 

      Sabido Codina, Judit; Callarisa Mas, Joan; Bellatti, Ilaria (2023)
      La didáctica del tiempo histórico se ha reducido, en los últimos años, a campos de estudios que se basan en la reconstrucción narrativa y la causalidad histórica. No obstante, se le debería otorgar un ...
    • Implementing CLIL programmes in primary education: how can a social science CLIL programme influence the development of writing among pupils of year 5 at the school Quatre Vents (Manlleu)? 

      Freixa Parareda, Nil (2018-05)
      The main objective of this final dissertation is analysing the development of writing skills with the implementation of a Social Science CLIL programme in Primary Education. For this reason, the theoretical ...
    • Influència de l’assignatura d’educació física sobre les emocions dels alumnes de 4t d’ESO 

      Pujol Portavella, Laura (2021-02-24)
      Introducció. L’adolescència és una etapa de vida caracteritzada per desequilibris emocionals i alts riscs de patir trastorns mentals. Experimentar emocions positives en aquesta edat, esdevé una eina ...
    • ¿Qué ideas previas tienen los alumnos de sexto de primaria de la Edad Media? 

      Callarisa Mas, Joan (2018)
      Este artículo parte del análisis y seguimiento del proyecto interdisciplinar realizado con los alumnos de sexto de primaria durante el curso 2015-2016 en una escuela. En él se plantea qué ideas previas ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC