dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Competències professionals -- Ensenyament"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-4 de 4

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Implementación de una actividad de portafolio para el desarrollo de competencias transversales en estudiantes de odontología de la Universidad Diego Portales de Chile 

      Soto Araya, Milena (2025-02-17)
      Aquesta tesi va investigar la relació entre la implementació d’un portafoli i la percepció del domini de competències transversals en estudiants d’odontologia de la Universitat Diego Portales (UDP) de ...
    • Jornades d'intercanvi d'Innovacions Docents: "L'avaluació per competències en l'ECTS: de la teoria a la pràctica a la UVIC" 

      Keim, Lucrecia (2008)
    • L'avaluació dels aprenentatges dels alumnes durant el procés d'innovació i millora de les pràctiques educatives inclusives 

      Martínez Maireles, David (2018-09-14)
      L’objecte d’estudi d’aquesta investigació és el canvi de les pràctiques avaluatives dels docents que estan immersos en processos d’innovació de la seva pràctica educativa vinculada a tres eixos: ...
    • Teaching in Natural Contexts. Project-based Learning and Perception of Professional Competence of Pre-service Teachers in Spanish Universities 

      Pla, Gil; Martínez Mínguez, Lurdes; Nieva, Carolina; Arnau Bartés, Anna; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia (2025)
      Este estudio investiga el impacto del aprendizaje basado en proyectos (ABP) en la percepción de la competencia profesional en Educación Infantil (ECE) entre los futuros profesores en España. Un total ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC