dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Comunicació audiovisual"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-12 de 12

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi d'un spot televisiu segons el model proposat per Frederic Chaume : Estudi d'un cas: Beauty is nothing without brains 

      Viñolas Rota, Margarita (2012-09)
      L’estudi de les situacions comunicatives sempre m’ha atret de manera significativa. El món de la publicitat, també. L’assignatura de Semiòtica audiovisual ha estat el vincle que ha inspirat el tema ...
    • Los bloques electorales en España. Una propuesta de modelo alternativo para superar el conflicto 

      Marqués-Pascual, Joaquín; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Uribe Salazar, Clara; Perelló-Sobrepere, Marc (2016)
      La relación entre medios de comunicación y poder político siempre es observada con detalle al tratarse de dos poderes fundamentales para el buen funcionamiento de la democracia. En España (1983) se ...
    • California Estudio Creativo 

      Pijoan Salip, Marc Simon (2019-05)
      L’objectiu d’aquest treball és fer una proposta de projecte empresarial per executar-lo en la brevetat possible i, així, donar forma d’empresa a una activitat que ja fa molt que desenvolupo com a freelance.
    • Consumption of Digital Media by Children and pre-Teenagers in Catalonia, Spain 

      Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); García Medina, Irene; González Romo, Zahaira Fabiola (2015)
      The focus of this study is patterns of use of digital media, which are the most popular platforms and what control that parents impose on the consumption of digital media. We analyzed children aged ...
    • Convergència mediàtica digital: el consum de continguts i l'ús de nous mitjans per dones a Catalunya 

      Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); García Medina, Irene; González Romo, Zahaira Fabiola; Massana Molera, Eulàlia; Navarro Güere, Héctor (2011-12-15)
      Des de fa 20 anys, el sector audiovisual viu una important transformació, tant de l’oferta com del consum, en el marc de la convergència digital. La convergència anuncia la coexistència dels nous ...
    • Creació i anàlisi d’una estratègia didàctica pel foment de la comprensió lectora amb l’ús de les TIC a l’etapa d’Educació Infantil 

      Molas Castells, Maria (2014-05)
      La societat del segle XXI es pot definir com una via transaccional entre la tradició i l’evolució, entre el passat i el futur. La consideració referent a aquest canvi la podem focalitzar en la introducció ...
    • Los discursos de la financiación colectiva del audiovisual(crowdfunding): equilibrios y tensiones en torno a la democratización del audiovisual 

      Binimelis, Mar (2016)
      Se analizan los discursos que operan entorno al crowdfunding (financiación colectiva) del audiovisual a partir del ejemplo de dos plataformas, Verkami e Ideame y sus contextos en términos de políticas ...
    • Ganar y perder 

      Masramon Puig, Eduard Maria; El Kabbati Labrouzi, Youssef (2021-05-21)
      "Ganar y Perder" és un projecte que comença amb el naixement d'una idea, la seva posterior producció, realització i finalment el desenvolupament d'un guió original i muntatge. En aquest ordre. Aquest ...
    • Proposta de creació i realització d’una websèrie: Mejor Unidos 

      Vallès Olivet, Bernat; Camprubi Uriel, Alexandre; Dominguez Vigara, Fernando (2018-05)
      El producte audiovisual que es presenta en aquest TFG neix de la següent investigació: d’una banda es vol investigar i experimentar sobre un format audiovisual d’aparició recent, la websèrie, que ...
    • Vertical video. A review of the literature on communication 

      Navarro Güere, Héctor (2023)
      Los nuevos medios de comunicación han cambiado la producción y el uso que hacemos de imágenes estáticas y dinámicas que visionamos en las pantallas de nuestros dispositivos móviles. El panorama audiovisual ...
    • Video in Vertical Format in Spanish Digital Media 

      Navarro Güere, Héctor; Massana Molera, Eulàlia (2025)
      The growing dominance of mobile devices and the consumption of news make it possible to foresee changes in the news offer and formats offered by the digital media. The video format is characterised by ...
    • El vídeo de formato vertical en dispositivos móviles. Estudio de caso en TikTok, Instagram Reels y YouTube Shorts 

      Navarro Güere, Héctor (2024)
      En el contexto actual de las redes sociales de comunicación, el vídeo vertical se ha convertido en un formato emergente para compartir contenido. Desde la perspectiva de la comunicación audiovisual, la ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC