dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Convivència escolar"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-5 de 5

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi dels processos d'inclusió/exclusió (assetjament escolar) i les seves particularitats identitàries, tòpics i prejudicis socials dins dues escoles de contextos educatius diferents 

      Fusté Sucarrats, Laura; Grabulosa Puig, Ayya (2023-05-30)
      Resum Avui dia, l'assetjament escolar esdevé una trista realitat que es troba més present que mai dins les aules i, és per això, que com a futures docents considerem essencial actuar-hi al respecte ...
    • La convivència entre les famílies i l'escola. L'experiència de mares enllaç a Vic 

      Vila i Juvanteny, Noemí (2014-05)
      El present Treball Final de Grau (TFG) que porta com a títol La convivència entre les famílies i l’escola. L’experiència de Mares enllaç a Vic, es centra a estudiar el projecte Mares enllaç amb la ...
    • Convivència escolar: Què és, què l’afecta i com la millorem des de l’Educació Física? 

      Martínez Mestre, Sergi (2024-05-31)
      Aquest Treball Final de Màster aborda el tema de la convivència escolar i quines conductes de l’alumnat l’alteren, dificultant el bon desenvolupament de les sessions i la consecució dels objectius ...
    • L'educació en valors a l'escola a través del projecte de convivència. Pràctiques d'aula i formació docent 

      Vericat i Beltran, Glòria (2014-01-24)
      L’escola és un reflex de la societat en la que s’inscriu. Una societat democràtica comporta una escola que visqui i practiqui la democràcia. Els nostres drets, les nostres llibertats i els nostres deures ...
    • Relacions entre docents i famílies a tres escoles infantils de Finlàndia des d'una perspectiva inclusiva 

      Oller Enroth, Yaiza (2020-02-27)
      Moltes vegades quan parlem d’inclusió, ens centrem únicament en els infants, oblidant que les famílies són agents fonamentals i per tant, han de poder ser incloses en la comunitat escolar. Les famílies ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC